Pe ringul de dans…

Buzele lui au atins usor mana mea,un gest subtil si tot odata unul plin de pasiune.Tremuram.Buzele lui erau atat de fierbinti,atat de catifelate.Ma uitam in ochii lui verzi,simteam ca ma pierd acolo daca nu ma agat de realitate.Nu exista nici o farama de realitate intre noi,in conversatia noastra,vocea lui ma mangaia,ma adancea tot mai mult in visare.Mana inca ma ardea acolo unde m-a sarutat.Pierdeam contactul cu lumea,ma gandeam la buzele lui fierbinti sarutand gatul meu gol,ma gandeam la acea flacara ce se aprindea in urma sarutului sau,la cum mainile lui catifelate imi atingeau trupul.

-Vrei sa dansezi?!ma intreba deodata.Era imposibil sa spun nu,doar gandul ca voi sta in bratele lui ma innebunea,ma facea sa ma cutremur.Nu am putut sa ai raspund,doar am dat aprobator din cap.Mi-a luat mana in mana lui,trupurile noastre s-au apropiat,il simteam cald sub camasa acea subtire,pe care voiam sa o rup,sa o sfasii. Am pierdut notiunea timpului,acolo in bratele lui.As fi vrut sa stiu  ce  gandeste,dar  privind in ochii lui,am stiut ca ne gandim la acelasi lucru,noi doi,o singura fiinta.Ma innebunea numai gandul acesta,el sarutandu-mi usor sanii,muscandu-ma ,facandu-ma toata a lui.

-Vrei sa mergem?m-a intrebat.

VA URMA…

6 comentarii (+add yours?)

  1. Seventeen.
    Oct 23, 2010 @ 23:23:57

    L-am citit de atatea ori.:”>Nu stiu de ce dar imi aduce aminte de cineva.

    Răspunde

  2. Chocolate Follie
    Mai 22, 2010 @ 12:33:02

    Maaaama, si eu iubesc ochii verzi… 8->

    Răspunde

  3. Black Angel
    Mai 21, 2010 @ 15:54:37

    ….ati dansat macar 2 minute??sau era doar….. foc ?? 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

