Poets Of The Fall

Poets of the fall este una dintre trupele mele preferate.A fost fondata in 2003 de catre Marko si Olli,sunt o formatie de rock, din Finlanda.Pana acum au 4 albume:Sings of life(2005),Carnival of Rust(2006),Revolution Roulette(2008) si ultimul album aparut pe 17 marie 2010 numit Twilight Theater.Membrii formaţiei sunt Marko Mark Saaresto, Olli Tukiainen, Markus Kaarlonen. În concerte aceştia sunt acompaniaţi de către Jani Snellman(la chitară bas, Jaska Mäkinen(chitară) şi Jari Salminen(tobe).Melodiile lor imi plac foarte mult,cred ca le-am ascultat melodiile 2 saptamani non=stop,in playlistul meu exista doar Poets of the fall.

Melodiile mele preferate de la ei sunt :llusions&Dreams,Sleep,Late goodbye,Were we draw the line.Creeaza dependenta melodiile lor,dar le asculti cu placere mult timp,nu te poti plictisi de ele,videoclipurile sunt pline de ingeniozitate,exact asa cum ar trebui sa fie un videoclip, ilustreze povestea concreta a melodie.Pot spune ca sunt dependenta de Carnival of rust,atat melodia cat si videoclipul imi plac extrem de mult.Ar fi totul si mai perfect daca ar veni si in Romania,sa concerteze.Aici aveti site-ul lor oficial.Sper sa gasesc printre voi fani,sa putem discuta.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Machiaveliq
    Mai 22, 2010 @ 16:38:16

    Sună bine! E o melodie de stat singur în cameră.😀

    Răspunde

    • Veverita
      Mai 22, 2010 @ 19:13:06

      @Machiaveliq,am ascultat melodia asta o saptamana non-stop:D…si nu m-am plictisit de ea.Sunt putin melodiile care le ascult non-stop si nu ma plictisesc de ele..

      Răspunde

Lasă un răspuns

