Toni Braxton – ‘Yesterday’ ft. Trey Songz

5 comentarii (+add yours?)

  1. Cosma
    Mai 24, 2010 @ 02:18:11

    nice 😀

    Răspunde

  2. Nice
    Mai 24, 2010 @ 01:10:11

    Frumoasa melodia, frumoasa si Tony, mereu mi-a placut de ea, inca de cand am ascultat Breathe Again. Tocmai mi-a venit o idee, o sa vezi maine despre ce este vorba. Merci. 🙂

    Răspunde

    • Veverita
      Mai 24, 2010 @ 01:13:39

      @Nice,cu placere.Prima melodie pe care am ascultat-o,ai e a fost „Spanish guitar”…si am admirat-o foarte mult si o admir pentru melodia „He Wasn’t Man Enough”…e un adevar pe care putine femei vor sa’l reconuasca cand barbatul se desparte de ele,se considera vinovate…

      Răspunde

  3. Grapefruits
    Mai 24, 2010 @ 00:35:43

    mi-a plăcut şi melodia ta. demult nu auzisem o piesă nouă semnată Toni Braxton.

    (offline: poţi să mă treci Grapefruits? uite de ce: http://grapefruits.wordpress.com/2009/05/02/g-r-a-p-e-fruits/ ) 😆

    Răspunde

Lasă un răspuns

