Orice zi incepe cu o cafea buna..

Sau cu o cafea mai putin buna,la mine nu conteaza,nu obijnuiesc sa consum,astazi am fost nevoita,se anunt a o zi lunga si trebuia sa ma trezesc.Cum spuneam,totul a inceput cu o cana mare de cafea,mi-am hranit animalele(cei 2 caini si o matza)m-am aranjat si am plecat.De sambata,vorbisem cu prietena mea sa mergem la film,dar nu am reusit in week-end asa ca am decis sa mergem astazi,neavand scoala.Am mers la film,la  ProCinema,unde am vazut „Letters to Juliet”,care mi-a placut foarte mult(comedie romantica,este de la sine inteles)Dupa film,ni s-a facut foame,am decis sa mergem la McDonalds sa ne delectam papilele gustative cu mancare nesanatoasa:)).Iesind din cinematograf,am trecut pe lana o noua cafenea(cel putin pentru mie) VibeCafe,unde se relaxa la „un pahar de vorba” cu prietenii domnu’ Solcanu,am chicotit si am trecut mai departe…Si ca ziua sa fie perfecta,am asistat la un spectacol de muzica simfonica”Visul unei simfoni de vara”,care mi-a placut foarte mult,iar spectacolele vor continua in fiecare week-end pana la data de 3 octombrie.Si am fost surprinsa cati tineri s-au oprit sa ascute:D…Si cum era totul prea frumos,in tramvai,unde este mereu aglomerat(cine circula spre Rahova cunoaste)un „domn” de „culoare” cu chef de cearta se luase de un biet cetatean,care l-a atins din greseala…Si uite asa s-a incheiat ziua mea,nu am mai avut parte de atat „agitatie” de foarte mult timp.

Letters to Juliet

Johann Strauss II – The Blue Danube Waltz~> asta este una dintre melodiile cantate la spectacol(imi place mult si intentionez sa invat sa dansez vals:D)

2 comentarii (+add yours?)

  1. squirell aids
    Mai 25, 2010 @ 01:03:24

    :)) pacat ca nu ai vazut continuarea din tramvai…cum se lauda nenea de culoare si se imprietenise cu aia de p-acolo..imi venea sa cobor sa merg pe jos -.-

    Răspunde

Lasă un răspuns

