De prin carti adunate…

Cu totii am citit,fie o carte,o revista,un citat…Atunci cand imi place un citata dintr-o carte,iau repede un pix si o foaie si il notez,pentru ca de cele mai multe ori ma regasesc in ele,in acele citate..O sa notez doar cateva aici.

„Cand il iubeai pe cel care te omora,nu iti mai ramanea nimic de facut”-Stephenie Mayer,Eclipsa

„Daca viata era singurul lucru pe care puteai sa-l dai pentru cel care te iubea,de ce sa nu ti-o dai?”-S.M,Eclipsa

„Nici suferinta,nici degradarea,nici noaptea,nici Dumnezeu si nici Satana nu ne-ar fi putut desparti!Tu,de buna voie ai facut-o.Nu eu ti-am zdrobit inima…tu ti-ai zdrobit-o si,zdrobind-o pe a ta,ai zdrobit-o si pe a mea”-Emily Bronte,La rascruce de vanturi

„Imi iubesc ucigasul,dar pe-al tau,cum l-as putea iubi?”-Emily Bronte,La rascruce de vanturi

„Incomparabil mai departe si mai presus de voi toti”-Emily Bronte

„Tradarea si violenta sunt sulite ascutite la amandoua capetele,ranesc mai tare tare pe cei care le arunca decat pe vrasmasii lor”-Emily Bronte

„Tradarea si violenta sunt o rasplata dreapta pentru tradare si violenta”-Emily Bronte

„Puterea corupe,insa puterea absoluta este ideala”

9 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: un gând… « Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine.
  2. DianaEmma
    Iun 05, 2010 @ 19:31:43

    Si eu notez… de fapt fac fise de lectura… in care retin si idei, nu doar citate…

    Răspunde

  3. Trackback: am citit si mi-a placut « Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine.
  4. Nice
    Mai 26, 2010 @ 15:59:17

    Si mie imi plac citatele, de aceea mi-am facut si o pagina speciala dedicata lor pe blog. Unul din preferatele mele este acesta:
    „Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.”
    G. J. G. Marquez

    Răspunde

  5. Myriam
    Mai 25, 2010 @ 17:13:35

    Eu uneori tin minte si pagina unde e exact partea care-mi place in mod deosebit,si daca-i o carte pe care-o am in posesie,o deschid si citesc partea aceea de cate ori simt nevoia.Si eu vreau sa citesc seria Twilight intr-o zi cu soare…ca parca s-o mai calmat nebunia:))

    Răspunde

    • Veverita
      Mai 25, 2010 @ 20:11:06

      @Myriam,s-a mai calmat…nu de mult am terminat si eu,mi-a imprumutat o colega pentru ca nu am gasit pe internet.De obicei,cartile nou aparute sunt destul de scumpe,si prefer sa astept pana trece nebunia si le gasesc pe internet..

      Răspunde

Lasă un răspuns

