Din copilaria mea…

Astazi mi-am adus aminte de copilarie…ce frumos era8->..cu totii avem amintiri frumoase din acea perioada,fara calculator,hi5,internet etc etc…Era doar Tvr1,iar sambata dimineata erau desene animate,de la 8 la 10 cred:-?…Nu am avut 5 programe tv numai cu desene animate,si era mai frumos asa,pentru ca asteptai sa vina sambata si duminica,sa te uiti la „Alladin”…Sa va arat ce vizionam eu cand eram mititica..






4 comentarii (+add yours?)

  1. Seventeen.
    Oct 24, 2010 @ 00:04:08

    Acum nu te mai uiti la desene?:D

    Răspunde

  2. DianaEmma
    Iun 05, 2010 @ 19:09:43

    Si eu urmaream cu placere toate aceste desene in copilarie.😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

