How do I…

Mi-a fost frica sa iubesc,cuvantul „impreuna” ma speria…iar cand am iubit cuvantul „noi” ma speria si mai tare.Cand am pierdut cuvantul „noi” nu mai exista,iar cuvantul „impreuna” era doar un vis…Imi era frica sa plang,ma consideram slaba.Acum mi-e frica sa zmbesc,caci am realizat cat de puternica am fost stergandu-mi lacrimile(Grapefruits).

3 comentarii (+add yours?)

  1. Nice
    Mai 26, 2010 @ 16:02:41

    Nu trebuie sa ne fie frica sa plangem sau sa radem, mai degraba ar trebui sa ne temem de momentul cand nu vom fi in stare nici de una, nici de cealalta.

    Răspunde

  2. Black Angel
    Mai 26, 2010 @ 15:19:07

    „impreuna” si „noi” is o mare problema…. ca is mereu legate de picior!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

