Eurovizion

Romania locul 3
Turcia locul 2
Germania locul 1


2 comentarii (+add yours?)

  1. Chocolate Follie
    Mai 30, 2010 @ 15:00:02

    Nu ca as fi eu foarte patrioata, dar… pustoaica aia din Germania nu e mare lucru 🙂 si aia din Turcia sunt cam emo if you ask me. Si ai nostrii puteau mai bine, dar locul 3 e foarte bun si melodia suna al naibii de bine 😀 anu’ trecut ne’am facut de ras grav cu „the Balkan Girls” 😆 ne’am spalat rusinea anul asta.

    Răspunde

    • Veverita
      Mai 30, 2010 @ 17:13:03

      Mie imi place si pustoaica din germania,si emokizii din turcia.Nu sunt emo,dar imi place muzica putin mai zgomotoasa(nu foarte).Melodiile din ultimii 2 ani de la eurovision au fost de toata bafta,iar asta sunt foarte bine,nici nu se pot compara…

      Răspunde

Lasă un răspuns

