Iti multumesc…

Iti multumesc ca esti prietena mea

Iti multumesc ca ai fost mereu langa mine

Iti multumesc ca ma ajuti la matematica

Iti multumesc ca ma hranesti(..atunci cand am pofta de sarmale)

Iti multumesc ca ma faci sa rad

Iti multumesc ca ma asculti(si lista poate continua)

Iti multumesc ca esti prietena mea si te iubesc Ale-chan

4 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Iun 05, 2010 @ 19:01:59

    Cat ma bucur cand aud de asemenea prietenii frumoase.

    Răspunde

  2. squirell aids
    Mai 30, 2010 @ 22:49:04

    si eu imi multumesc ca sunt atat de tare😡
    =))) lol joke
    te iubeeeesc >:D< and thanks😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

