Oameni suntem?

De ce nu exista respect intre oameni?De ce trebuie sa furam unii de la alti,de ce trebuie sa mintim,de ce?Sunt satula pana peste cap de minciuni,si de falsitatea oamenilor.Iti cer respect,nu altceva.Cat de greu este sa faci asta?Un gram de respect,macar atunci cand imi vorbesti in fata.Nu imi pot imagina cata nesimtire exista in unii oameni,atata nesimtire nu am vazut si nu cred ca o sa mai vad.Se uita senin in ochii tai si spune „Nu eu..,nu stiu”.Cum?Sunt revoltata,sunt nervoasa,suparata pe viata,pe mine,pe ei.

Pai oameni suntem?Nici macar animale nu ne putem numi,pentru ca ele nu se mint intre ele,ele nu fura unele de la altele.Nu exista un cuvant suficient de intelept sa caracterizeze comportamentul oamenilor de genul.Imi pare rau sincer,ca m-am lasat condusa de aparente,de figurile aceala inoncente.Parvenitilor…la dracu’ cu tot….

4 comentarii (+add yours?)

  1. flaviu5
    Sep 15, 2010 @ 00:39:29

    Totul ar fine bine si frumos, daca ne-am ghida toti dupa principiul: „Be the change you want to see in the world!”.

    Răspunde

    • Veverita
      Sep 15, 2010 @ 10:54:11

      @Flaviu..degeaba daca sunt 5 care se ghideaza dupa aceste principiu…e mult mai greu cand tu esti optimist,si vrei sa schimbi totul in bine,cand ceilalti nu dau 2 bani pe munca ta.

      Răspunde

  2. Ckubs
    Iun 01, 2010 @ 02:25:36

    Pentru ca, surpriza, noi suntem romani … sa o luam altfel e ca si cum l-ai lasa pe tigan fara culoarea pielii

    Răspunde

Lasă un răspuns

