Timp…

Timpul este singurul lucru care se pierde într-adevăr.-Mircea Eliade

Daca ai putea da timpul inapoi,ai face’o?De ce si de ce nu…As vrea sa raman doar simplu spectator,daca as putea da timpul inapoi,nimic mai mult..As incerca sa vad unde am gresit,pentru a ma corecta pe viitor,si poate as schimba ceva:mi-as spune sa zambesc mai mult, mai des.Zambetul este o comoara,pe care cu totii o detinem,dar nu o valorificam.

6 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Iun 05, 2010 @ 19:00:22

    Si eu sunt de acord ca se potriveste perfect melodia.

    As prefera sa nu imi `irosesc` timpul retraind clipe vechi, ci sa il folosesc pentru a creea amintiri noi.

    Răspunde

  2. Tudor
    Iun 05, 2010 @ 12:22:00

    As da timpul inapoi oricand. Poate nu ca sa schimb ceva, doar sa retraiesc unele momente frumoase care stiu ca nu o sa mai apara in viitor.

    Răspunde

  3. andreihappyday
    Iun 03, 2010 @ 22:56:24

    Foarte buna alegerea ”Enjoy the ride” pentru articolul tau.

    N-ai idee cat imi doresc sa ma intorc in timp…daca as putea,nu sa dau timpul inapoi,mai degraba sa-l opresc, ar fi minunat.

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 03, 2010 @ 23:46:36

      @Andrei,mersi…Ar fi frumos,dar este imposibil,asa ca hai sa ne bucuram de viata de acum..:P…doar timpul trece,amintirile raman:P

      Răspunde

      • andreihappyday
        Iun 04, 2010 @ 00:34:15

        Da,macar sa fie amintiri placute pe care se ni le amintim cu drag.Daca dupa o viata intreaga nu avem nici macar o ”mana ” de amintiri adunate se poate spune ca am trait degeaba.

      • Veverita
        Iun 04, 2010 @ 01:36:22

        Corect…important e sa nu regretam nimic din ce am facut…si sa privim totul u zambetul pe buze,chiar daca suntem criticati sau la pamant…

Lasă un răspuns

