Cine’i ulitimu’i maimutaaa…

Inca o data sunt terifiata de limbajul unui copil de de nu mai mult de 10 ani,ingrozita de educatia pe care parintii o dau acelor copii.Unde vor ajunge ei?Daca nu cersesc deja in tramvai sau prin Mc’ul de la Unirii,probabil vor fii la fel ca parintii lor,ingropati in datorii,innecandu’si amarul in alcool la carciuma de la coltul blocului,unde patronii vand la suprapret-alcool,tutun-cele „necesare” supravietuirii.

Am deschis fereastra,sa ma bucur de adierea  de afara,si in spatele casei,cativa copii se jucau,alergandu’se.Si eu faceam asta cand eram copil,un joc tapit,unde puteai sa te ranesti,dar nu conta…”cine’i ultimu’i maimutaaa”,strigam in gura mare,bucuroasa ca nu sunt eu maimuta.Astazi,am fost lovita de o cruda realitate-copii sunt privati de copilarie-si asta datorita parintilor.Al nostu „cine’i ultimu’i maimuta” s-a  transformai in „cine’i ultimul suge pla”. Un copil de 9 ani,cu un asemenea limbaj m-a lasat perplexa,m-a intristat.Sper sa imi educ mai bine copii(cand voi avea),sa poata face diferenta inte bun si rau.Ei sunt viitorul nostru,micile noastre comori.

13 comentarii (+add yours?)

  1. Perfect Devil
    Iun 09, 2010 @ 23:21:20

    :)) am avut si ‘onoarea’ asta :)) dar…nu numai in 117 gasesti astfel de specimene 😛

    Răspunde

  2. Perfect Devil
    Iun 09, 2010 @ 20:33:20

    de ce te mai miri? am auzit in RATB copii, nu doar care isi urau calduroase „sa-mi sugi p**a”, dar si care isi laudau mamele [„s-o f*t pe mata aia curva”], familiile [„sa-ti iau familia-n p**a”] si tot asa. o data m-am enervat atat de tare ca i-am replicat unui pusti nu mai mare de 10-11 ani : „ai si tu p**a ma? ca la varsta ta…te mai sterge mata la c*r”. ma enervase teribil…urat suna sa auzi din gura unui copil asemenea orori….ca sa nu mai zic ca ei in pantaloni…n-au decat o rama mica :)))

    Răspunde

  3. Tudor
    Iun 06, 2010 @ 10:48:48

    Nu e obligatoriu asa 🙂 Sunt multi copii care stiu „si” injuraturi, dar care primesc o educatie destul de buna din partea parintilor. Cunosc un caz concret 🙂

    Răspunde

  4. skykery
    Iun 06, 2010 @ 08:12:24

    Totul e de la „anturaj ” , daca erau crescuti in alt mediu, posibil sa nu mai fi folosit asemenea cuvinte …

    Răspunde

  5. Gropiţă
    Iun 06, 2010 @ 07:43:41

    tare:))

    Răspunde

  6. Black Angel
    Iun 06, 2010 @ 00:39:00

    se vede ca doar atat o invatat!!!! acolo so terminat alfabetul!!!

    Răspunde

  7. Nice
    Iun 05, 2010 @ 23:32:19

    Indubitabil e vina parintilor. Care viitor?

    Răspunde

Lasă un răspuns

