Mesaj pentru „prieteni”

Un mesaj pentru „prieteni”…Pentru acele persoane care nu au loc de mine:)),care ma „iubesc”…care NU ma barfesc,si care „mi-au fost intotdeauna aproape”…Va multumesc…********* **********


Bonus:

12 comentarii (+add yours?)

  1. Cosma
    Iun 10, 2010 @ 21:15:02

    :)) ai uitat sa zici cu stima :))

    Răspunde

  2. Perfect Devil
    Iun 09, 2010 @ 20:41:45

    pot sa transmit si eu „prietenilor” mei mesajul asta? nu de alta, dar am o gramada care „ma iubesc” la nebunie. :)))

    Răspunde

  3. Nice
    Iun 08, 2010 @ 22:34:25

    Te-au suparat rau „prietenii” astia de le transmiti un asemenea mesaj calduros.🙂
    Te asteapta o leapsa la mine.

    Răspunde

  4. Gropiţă
    Iun 08, 2010 @ 19:12:23

    :))

    Răspunde

  5. Zyco
    Iun 08, 2010 @ 15:43:25

    :)) prea tare:)
    bravo

    Răspunde

  6. mihaisuzuki
    Iun 08, 2010 @ 10:19:13

    Foarte misto melodia…Poti incerca de la ei si Falling! Mie imi place la nebunie.
    Cat despre imagine, mi-ai adus aminte de un articol foarte vechi de-al meu chiar de la inceputul blogului:
    http://dosarelepix.wordpress.com/2009/10/30/analiza-unui-cuvant-mai-altfel/

    Răspunde

  7. Kiwi
    Iun 07, 2010 @ 23:11:35

    Pariez ca te plac toti prietenii :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

