Leapsa…hihi…

Am primit o leapsa,de la domnu’ de aici si de la Nice,si m-am gandit sa nu mai pierd vremea,si sa ma apuc de treaba.

1.Cat de des te enervezi?

Incerc sa imi stapanesc furia,daca este dezlantuita se lasa ori cu palme ori cu lacrimi.Cu lacrimi,cu siguranta,e singura modalitate in care ma pot calma,fara sa strang pe nimeni de gat,sau sa tip in gura mare ca nebuna.Ma enervez atunci cand persoanele care nu au nici o legatura cu mine ma critica si ma judeca,la modul”fah,ce proasta esti,eu mi’s desteapta”si diferenta intre noi e de la cer la pamant,de fapt,nu se pot face diferente.

2.Cand te enervezi,suni pe cineva sa te calmeze?

Depinde de situatie,de cele mai multe ori,prefer sa imi imi las nervii sa treaca,curgand si ei odata cu lacrimile.Altfel nu ma pot calma.

3.Te calmezi repede…sau urlii ca nebunul?

Ma straduiesc sa ma calmez,si sa nu urlu.DAR nu ma pot stapani,in mjoritatea cazurilor si urlu:))….Si ma simt bine cand fac asta:))

4.Ca metoda de a scapa de nervi,bataia este o optiune?

Violenta nu este niciodata o optiune.

5.Din cauza nervilor ti s-a intamplat sa pierzi un prieten?

Nu am pierdut inca pe nimeni,dar m-am certat de multe ori cu ei.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Cosma
    Iun 10, 2010 @ 21:17:05

    daca te mai supara … da’le o corectie :>) :))

    Răspunde

  2. Chocolate Follie
    Iun 10, 2010 @ 12:14:11

    Hehe🙂 nu trebuie sa pui la suflet toate criticile :-j daca nu sunt constructive, incearca sa nu le dai atentie. Niciodata nu te vei putea face placuta pentru toata lumea, la fel cum exista si persoane care tie iti sunt antipatice… Dar inteleg perfect cum te simti atunci cand cineva inferior tie sau pur si simplu un necunoscut se apuca sa te judece; inchide’i gura cu o replica acida – sfatul meu😉 si lasa situatia asa… nu trebuie sa te consumi pentru toata lumea, numerita🙂 :*

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 10, 2010 @ 12:53:12

      @Chocolata,daca as pune la sufletel totul…n-as mai fii p’aici…Criticile lor mi’au facut fundul mare,acolo merg toate,ma enervez doar pe moment,dupa imi dau seama ca nu merita:))

      Răspunde

Lasă un răspuns

