Story…

Zi de vara,eu plimbandu-ma prin parc,la umbra castanilor,gandindu-ma la puritatea sufletelor de copii,acei copii care se dau cu rolele pe langa mine,cu bicicleta sau mananca vata de zahar,de mana cu bunica.Si noi am fost copii,si ar fii frumos sa pastram nu numai amintirile ci si o particica din acea inocenta,un zambet strengaresc,pofta pentru ciocolata.
Era prea cald,ma simteam ca un cozonac in cuptor,imi lipseu nucile,cacao aveam,eram destul de bronzata.Imi placea sa cred pot fi feminina,chiar daca prietenii mei cei mai buni erau baietii,chiar daca toata copilaria mea am petrecut-o printre ei.Eram de obicei eleganta,nu exageram,atat cat imi permitea varsta,nu voiam sa arat ca o mamica singura de 30 de ani.
Mergeam cufundata in ganduri pe alee.Cand am ridicat privirea l-am vazut cum ma priveste,de parca nici o minune a lumii nu l-ar fi impresionat mai mult de atat.Am zambit discret si am trecut mai departe,cautand o banca libera,unde mi-as fi putut lasa gandurile sa zburde libere,sa-mi relaxez muschii incordati.
Privirea aceea intensa,verdele ochiilor lui nu-mi dadeau pace gandurilor,toate aveau o singura directie,ochii lui…

Va urma…

8 comentarii (+add yours?)

  1. carbon14
    Aug 06, 2010 @ 17:59:39

    Nu trebuia sa zambesti discret. Trebuia sa-i zambesti cat mai deschis si direct. Ar fi venit la tine, veverito🙂

    Răspunde

  2. Trackback:   Linkuri de Duminica #1 by Blogu' lu' Zyco
  3. Gropiţă
    Iun 11, 2010 @ 19:44:25

    ehee:d

    Răspunde

  4. Cristi
    Iun 11, 2010 @ 14:47:18

    Sunt 33 de grade si este cald. Din pacate nici racoarea parcurilor nu este imbietoare. Mi-ai adus aminte cum copil find dormeam in ziele cu canicula pe prispa.

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 12, 2010 @ 13:36:22

      @Cristi…eu numar zilele pana ajung acasa(buzau)si sa dorm linistita,fara muzica dimineata,caini,betivi care imi canta sub fereastra stc…stiu tu,nicaieri nu-i ca acasa:P

      Răspunde

  5. mihaisuzuki
    Iun 11, 2010 @ 11:54:56

    daca ieri era prea cald si te simteai ca un cozonac azi ce sa mai zicem????Eu deja ma condimentez singur…Nu de alta dar sfaraie atunci cand calc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

