ufff…..

Parinti sunt atat de protectivi,incat cateodata ne enerveaza:cand suntem in oras suna din 5 in 5 minute sa vada daca mai traim,daca un baiat vine la noi acasa,intotdeauna are treaba in preajma noastra si sa nu uitam de povestile umilitoare  despre noi pe care le spun de fiecare data cand au ocazia.Azi,la ora de info,profa incheia mediile iar noi pierdeam vremea pe net, ca niste „copii cuviinciosi „ce suntem,si am gasit cateva imagini care m-au amuzat teribil.

So true!!!!:))

23 comentarii (+add yours?)

  1. Di
    Iun 18, 2010 @ 11:56:25

    Sunt de acord ca uneori devine enervant, insa hai sa incercam un exercitiu de imaginatie. Ce-ati face voi daca copilul vostru (pentru parinti copiii raman copiii si dupa ce le fac nepoti) iese undeva si nu are telefonul disponibil? Nu incepi a te gindi la ce naiba se mai numeste tel.mobil daca degeaba e mobil ca nu e aprins?
    Cel putin eu mi-as face mult mai multe griji probabil decit unii din parintii de astazi. Mi-i greu sa-mi imaginez copilul iesind singur din casa, jucindu-se fara sa-l vad eu ca e bine, ori cind va creste sa-l vad cum merge la distractii si stiu ca va veni dimineata, si mai stiu ca si eu am fost ca el, si mai stiu ca lucrurile de atunci s-au schimbat mult.. asta ma ingrijoreaza cel mai tare!
    Asta o zic eu, care inca nu am copii, dar care am o mama foarte grijulie, pe care o iubesc mult si pe care o inteleg chiar daca pentru moment ma deranjeaza ca face panica din orice fleac.

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 18, 2010 @ 17:13:23

      @Di,consider ca un parinte trebuie sa aiba o limita…Adik,ok,isi face griji pt tine,dar nu trebuie sa fii supravegheat 24 din 24,totusi,de la o varsta ai si u o viata a ta,simti nevoia sa iesi cu prietenii,sa te distrezi,fara ca parintii sa te sune din 5 in 5 minute.Si asta pt ca la un moment dat o sa iti pierzi increderea in tine,nu vei putea sa faci unele lucruri,pt ca stii ca mama a fost mereu langa tine,si iti va fii greu.Am devenit majora,si inca imi anunte sora(cu ea locuiesc)unde merg si cu cine,din obijnuinta:))

      Răspunde

  2. Cosma
    Iun 10, 2010 @ 21:23:28

    aici depinde si de parinti … sunt aia mai comunisti … si cei modernizati :))

    Răspunde

  3. Kiwi
    Iun 10, 2010 @ 20:05:39

    AMIN SISTER! :))

    Răspunde

  4. Myriam
    Iun 10, 2010 @ 19:07:53

    @Veverita:din fericire si-a dat si ea seama ca in sfarsit are o odrasla care stie sa se apere=))

    Răspunde

  5. Myriam
    Iun 10, 2010 @ 18:00:11

    Prima…asta-mi aminteste de mama in excursii,sau daca plec undeva.Doamne,am fost la o prietena si recunosc ca aveam semnal,dar n-am vrut sa sun si ei stiau ca n-am semnal,dar mnoh,cand am ajuns acasa tot n-am scapat de „ai uitat ca ai parinti?”.Si in excursii mama urgent face scenarii apocaliptice,asta pentru ca pana acum trei ani eram un copil singur la parinti:))

    Răspunde

  6. Gropiţă
    Iun 10, 2010 @ 15:19:06

    truuuu:D

    Răspunde

  7. Nice
    Iun 10, 2010 @ 14:58:46

    Ai mei nu suna. Niciodata.🙂

    Răspunde

  8. Chocolate Follie
    Iun 10, 2010 @ 12:10:29

    Sincer, si ai mei au fost protectivi & stuff…cateodata ma disperau, cateodata nu🙂 dar nu pot spune ca ma sunau atat de des cand eram in oras sau ca nu m’ar fi lasat cu un baiat acasa…pentru ca n-am fost niciodata atat de neinspirata incat sa vin cu unul chiar si in sufragerie, altfel as fi avut parte de toate scenele din ” Un socru de cosmar”😆 .
    Parca acum la 18 ani jumate, sunt si ei mai altfel… nu stiu daca e din cauza ca sunt constienti ca am mai crescut sau ma lasa mai libera de frica sa nu ma indepartez de tot de ei cand voi fi la Bucuresti😆 that will never happen’…

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 10, 2010 @ 12:51:43

      @Chocolate,ai mei au fost chiar protectivi,cel putin sor’mea..trebuia sa imi cunoasca prietenii inainte sa ies cu ei…:Dacum,ca sunt majora,nu mai e asa….Daca merg la tara,nu ma mai suna,cum facea inainte imi spune doar „de ce sa te sun,abia am scapat de tine”:))

      Răspunde

  9. DianaEmma
    Iun 10, 2010 @ 11:49:27

    Sa vezi cum dispare procentul cu „you ran out off battery” cand esti 400 de km de ei. =))

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 10, 2010 @ 12:49:30

      @Emma,adevarat:))

      Răspunde

      • DianaEmma
        Iun 10, 2010 @ 13:07:53

        La mine cat am stat cu ei, nu s-a pus niciodata problema de griji… ba chiar plecam si fara telefon de acasa.
        Cum am plecat, cum de fiecare data cand nu rapsundeau la telefon se crizau.
        Ba uneori suna mama de 10 ori, telefonul fiind undeva prin geanta pe silentios, si imi manca toata bateria, si cum sa mai suni inapoi cand iti dadeai seama?😆

      • Veverita
        Iun 10, 2010 @ 13:47:00

        @Emma,eu le-am spus intotdeauna unde merg,si acum ai mai spun lu’ sor’mea..din obijnuinta:))
        Intr-un fel ma bucur ca au fost asa,au fost momente cand am avut toata libertatea din lume,dar nu s-a lasat cu petreceri sau chestii de genul:D…am fost un copil cuminte:d

      • DianaEmma
        Iun 10, 2010 @ 14:39:09

        Inchipuie-ti ca si acum o sun pe mama de 2-3 ori pe zi si stie ce fac.

        Nu e vorba de lipsa de libertate nicidecum. Nici nu ma mai intreaba unde ma duc si cat stau.

        Dar daca ma suna sa imi povesteasca nu stiu ce si-a amintit si nu raspund, se ingrijoreaza. Mai ales ca vorbim asa des, e mirare mare sa nu vorbim o data…

        Si alte persoane s-au enervat pe mine ca am mereu telefonul pe silentios si sunt greu de gasit, zici ca sunt disparuta…😆 Nu e singura. Si o prietena imi zicea o data ca pot pati orice de la metrou acasa. >))

      • Veverita
        Iun 10, 2010 @ 15:10:57

        @Emma,are dreptate.Eu obijnuiam sa nu imi iau telefonul cu mine,cand plecam de acasa…si tot timpul ma bate sor’mea la cap „ia-l cu tine,ca nu sti ce se poate intampla”:))

  10. Cristi
    Iun 10, 2010 @ 10:07:57

    am fost baiat, am fost rebel, nu erau mobile, alte vremuri

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 10, 2010 @ 12:49:16

      @Cristi,ai fost fericit..Eu trebuia sa le fac cunostinta cu prietenii mei inainte sa merg undeva,si imi tineau morala de juma’ de ora”sa fii cuminte,sa nu facii..”acum,s-au linistit:))din fericire

      Răspunde

  11. jocuri
    Iun 10, 2010 @ 07:52:57

    Buna ,sunt adminul siteului http://www.jocuri-tari.ro , si iti scriu acest comentariu pentru ca as dori link exchange cu blogul tau ,daca este deacord lasa-mi un comentariu aici jocuri-tari.ro/link-exchange/,pe mine trece-ma cu titlul jocuri,multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

