Cadouri…

Am primit un mic cadou de la BlackAngel...caruia ai multumesc:*In ultima perioada am fost privata de inspiratie,si nu am mai postat.E mult prea cald,and my brain failed:))…

Acesta este pretiosul meu cadou .…Am si eu pentru voi cateva cadouri…  un pahar de Pepsi rece,perfect pentu serile de vara in care iesi cu prietenii la o terasa.Si celalat cadou,este o melodie,care imi place extrem de mult,si sper sa va placa si voua. 

3 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Trebuie să luăm atitudine în cazul Roşia Montană! « Ionel băiat bun
  2. Black Angel
    Iun 15, 2010 @ 19:34:50

    mo imi prinde bine o cola!!! 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

