Mare Ti’e gradina…

O zi de miercuri(e miercuri,nu?)obijnuita…am fost la scoala,am dat testul,am ajuns acasa,un dus scurt si am plecat iarasi.Am iesit in oras cu prietena mea…si cand ne-am intors acasa,ne-am urcat in masina,si ne-am indreptat spre locurile inca libere.Ajunsa langa scaun,voind sa se aseze,un mos,mai avea putin si o dadea jos…se uita revoltat la ea si ai spune”Da’ da-te domnisoara din drum,nu vezi ca vreau sa stau jos?”

Reactia noastra a fost ceva de genul „O_o”…apoi am inceput sa radem,si am mers in spatele autobuzului.Eu las locul batranilor in masina de obicei.Dar am ramas perplexa cand am vazut ce comportament are acel  domn.Mai are 2 basini si da coltul…si se cearta cu noi,pe un loc amarat in autobuz.Mare ti’e gradina Doamne…:))

3 comentarii (+add yours?)

  1. Blue Butterfly
    Iun 21, 2010 @ 14:19:39

    Lasa iubita, sa ii vezi pe „astia” din Brasov…ca nici nu apuci sa te urci in autobuz ca ii si auzi susotindu-se intre ei….”tineretul de azi…pic de respect nu mai au tinerii cand vine vorba de …”si tu doar te uitai la un scaun liber undeva in spate…deci… intelegem cu totii situatia…Radeam cu o colega la un moment dat, ca abia asteptam zilele ploioase ca sa mai stea si ei in casa….! >:) suna rautacios, stiu…dar am ajuns sa-i dau dreptate lui „Chocolate”…parca au ciuda pe tineri…!

    Răspunde

  2. Chocolate Follie
    Iun 18, 2010 @ 18:37:07

    Nici eu nu suport genul asta de pensionari 😐 cedez locul cand vad o batranica ce de’abia merge sau un moshuletz care se sprijina in baston…oricum ei au locurile alea cateva speciale pt ei…dar nuuuu!!! altii vor sa stea exact pe anumite scaune, mai sus, mai la fereastra, mai langa usa…si ma deranjeaza asa de tare faptul ca au impresia ca totul li se cuvine :-L… respectul asta se castiga, ne purtam frumos cu oamenii in varsta pt ca merita…dar ei parca au ciuda pe noi ca suntem tineri!!! Eu am vrut sa ma ridic o data sa ii dau locul unei femei relativ in varsta, dar nici n-am apucat bine sa imi ridic fundul de pe scaun ca m-a luat efectiv pe sus si m-a dat la o parte 😐 imi venea sa’i spun ca o inteleg ca este obosita, dar ca si eu veneam dupa o zi de munca de 12 ore ( acum 2 ani cand lucram pe litoral) 🙂

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 18, 2010 @ 22:44:07

      @Chocolate,la fel mi s-a intamplat si mie…voiam sa las locul unei batrane,care abia statea in picioare,si cum m-am ridicat,imediat una de langa ea,mult mai zdravana i-a luat locul…m-am simtit eu prost…dar nu i-am zis nimic:-j…

      Răspunde

Lasă un răspuns

