Decizii..

E dimineata.Am o cana imensa de cafea pe birou,cred ca e cea mai mare cafea care am facut-o si pe care o voi face:))Nu am dormit toata noaptea,am stat la taclale cu prietenul(a se citi prieten) meu din Olanda,pana la 10,cand el s-a hotarat sa meraga la somn.

Ieri,am incercat sa imi schimb tema la blog,si dupa cum vedeti,a ramas aceeasi.De ce?Pentu ca imi este foarte greu sa ma decid asupra unui lucru.Mi-e groaza sa merg la cumparaturi,atunci cand nu am foarte multi bani,pentru ca stiu ca nu ma pot decide si intotdeauna dupa cea am cumparat un lucru,vad unul si mai dragut…cred ca multe dintre voi stiti despre ce vorbesc:P… Imi este greu sa iau decizii,ma gandesc prea mult,pun in balanta,si intotdeauna aspectele negative cantaresc  mai mult:))Cele mai bune decizii sunt cele de moment,spontane.Ma gandesc,toate fetele se decid asa greu ca mine?Adica,cat timp ai ia fiecaruia pana alege un tricou,sau o pereche de jeansi?Si voi baieit,sunteti la fel?Cine se decide mai greu…o fata sau un baiat?

21 comentarii (+add yours?)

  1. Alexandru Husaru
    Iun 21, 2010 @ 12:05:35

    Fetele, indubitabil.

    Răspunde

  2. DianaEmma
    Iun 20, 2010 @ 18:17:03

    Adevarul e ca la ce produse de proasta calitate din toate punctele de vedere exista… e normal sa nu gasesti ceva ok… sa fii pretentios…

    Răspunde

  3. Machiaveliq
    Iun 20, 2010 @ 17:58:32

    Eu tocmai ce am venit de la cumpărături, unde am stat 3 minute să aleg un pachet de unt :)))

    Răspunde

  4. Lorena
    Iun 20, 2010 @ 05:08:56

    Eu ma decid destul de repede, intrucat atunci cand plec la cumparaturi o fac pentru ca trebuie sa-mi cumpar un anumit articol … nu umblu lelea prin magazine doar s acasc ochii.
    Am nevoie de pantofi, ma duc si cumpar … simplu nu?

    Răspunde

    • Veverita
      Iun 20, 2010 @ 17:29:11

      @Lorena,asa am facut eu ultima data.am plecat sa imi cumpar fond de ten,si m-am intors cu fond de ten:D
      @Agatha,eu m-am gandit ce vreau sa imi cumpar pt bachetul din a 12a…sper sa gasesc,ca altef o iau razna
      @Di,intotdeauna deciziile spontane au fost cele mai bune.nu am dat gres niciodata
      @Andreyhappyday…daca veri sa mergi cu un baiat la cumparaturi…iti zice ca nu,pt ca te decizi greu..dar si ei fac la fel..poate mai rau decat femeile…
      @Gropita..se mai intampla…:P.
      @Myriam…nu rea imi place sa merg cu mama la cumparaturi,pt ca niciodata nu ai place ce imi cumpar…:))
      @DianaEmma,si eu sunt foarte pretentioasa,nu stiu de cand am devenit…dar sunt :))

      Răspunde

  5. agathapurple
    Iun 19, 2010 @ 23:34:27

    mah sti cum e… sunt un dezastru cand e vorba de cumparaturi… exemplu… clasa a 12a, cautare rochie pt banchet… dupa ce iau mallurile la rand, unirea si magazinele din zona, ajung in idm… la primul magazin vad o rochie fenomentala dar… merg prin toate magazinele, poate gasesc ceva mai frumos ca mai apoi sa nu.mi bag unghia in gat… si.mi tarasc prietena prin tot idm.ul fara rezultat, ca mai apoi sa iau rochia mai sus mentionata… :))) asta e… suntem femei… ce ne poate cere cineva?

    Răspunde

  6. Di
    Iun 19, 2010 @ 23:32:07

    Greu. Uneori mi-e foarte greu, decit daca ma enervez si plesnesc si eu una din 2.. asa, cum ai zis tu, spontan.

    Răspunde

  7. andreihappyday
    Iun 19, 2010 @ 22:55:59

    si mie imi ia mult pana ma decid,chiar si cand imi cumpar ceva,nu neaparat decizii importante.cred ca e bine asa,pentru ca mai tarziu daca voi regreta macar stiu ca am gandit pana sa iau decizia,sa nu-mi reprosez asta.
    cine se decide mai greu? nu cred ca e o regula,depinde evident de fiecare individ in parte.

    Răspunde

  8. Gropiţă
    Iun 19, 2010 @ 21:11:26

    eu am fost sa-mi caut balerini si mi-am cumparat rochita si sandale:))

    Răspunde

  9. Myriam
    Iun 19, 2010 @ 20:06:51

    P.S:m-am mutat pe http://myriam.treaba.ro.Cand ai timp te rog inlocuieste-mi linkul din blogroll.Mersi frumos;;)…si te astept pe la mine in vizita;;)

    (poti sterge commentul daca vrei)

    Răspunde

  10. Myriam
    Iun 19, 2010 @ 20:05:47

    Si eu sunt foarte selectiva.Mama nu intelege defel de ce cand intru intr-un magazin ,ma uit in stanga si-n dreapta de la usa si zic ca nu-i nimic de cumparat acolo,si ies afara.O enerveaza la culme,la fel cum o enerveaza tendinta mea de-a cumpara ce-mi place pe moment pentru ca mai apoi sa nu-mi mai placa si sa nu pot lucrul respectiv.Si baietii cred ca sunt tot la fel,adica nu se arunca chiar pe orice:))

    Răspunde

  11. DianaEmma
    Iun 19, 2010 @ 17:08:06

    Ma decid greu ca nu gasesc de multe ori ceea ce vreau.
    Ca daca vad un lucru potrivit cu ceea ce cautam, decizia se ia pe loc.
    Cred ca tocmai pretentiile ma fac sa aleg greu.😆

    Răspunde

  12. Diana
    Iun 19, 2010 @ 16:48:31

    Cred ca toate suntem la fel…ne e imposibil sa ne hotaram in ce sa ne imbracam repede…sau ce sa ne cumparam..sau ce fel sa ne facem parul si cate si mai cate…dar cand luam o decizie de obicei e buna:DBaietii le iau repede si nu intotdeauna bune…desi uneori ne surprind.:P

    Răspunde

Lasă un răspuns

