Borcanul cu dorinte…

M-am gandit sa scriu despre dorinte.Cu totii ne dorim ceva anume,nu conteaza ca vrem sa ajungem pe luna,sau vrem sa mancam o inghetata,ne dorim ceva si asta conteaza.Asadar,luam un borcan gol si il umplem cu dorinte,ganduri ascunse.Eu va spun dorina mea,iar voi imi spuneti dorinta voastra.

1# Vreau sa zambesc in fiecare zi.

20 comentarii (+add yours?)

  1. Seventeen.
    Oct 24, 2010 @ 00:13:08

    Mie mi-ai promis ca o sa ma faci sa zambesc in fiecare zii.Si tu nu te prea tii de promisiune..>:P

    Răspunde

  2. Happy Tear
    Iul 04, 2010 @ 17:48:24

    em..vreau vara asta să merg în California, Malibu..
    p.s: imposibil de îndeplinit în următorii cîţiva ani.
    p.p.s: ai un blog tare drăguţ ^ ^

    Răspunde

  3. stefan
    Iun 24, 2010 @ 11:32:14

    ok:))

    Răspunde

  4. stefan
    Iun 23, 2010 @ 23:58:53

    da frate.si se crede artista

    Răspunde

  5. stefan
    Iun 23, 2010 @ 23:57:17

    am si eu o dorinta.sa moara inna…impuscata>:))

    Răspunde

  6. mihaisuzuki
    Iun 23, 2010 @ 14:42:17

    Dorinta mea cea mai mare este sa am o casa numai a mea (si a jumatatii evident).

    Răspunde

  7. DianaEmma
    Iun 23, 2010 @ 14:16:49

    Eu zambesc in fiecare zi… asa ca o sa imi odresc sa o faca si altii… adica sa se vindece doua persoane dragi care sunt momentan apasate de o boala…

    Răspunde

  8. andreihappyday
    Iun 23, 2010 @ 13:23:46

    Dorinta ta mi-am pus-o si eu acum ceva timp,cu mici exceptii(mici deceptii) am reusit sa zambesc in fiecare zi.

    Se spune ca nu e bine sa-ti spui dorinta cu voce tare.Nu vreau sa-mi pun dorinta in pericol 😀

    Răspunde

  9. Gropiţă
    Iun 23, 2010 @ 13:03:10

    sa vezi ce-ti fac daca nu zambesti..eu pot>:D<..:*

    Răspunde

  10. Trackback: Borcanul cu dorinte… | WLE Daily News

Lasă un răspuns

