Aparente..

Cati dintre noi judeca o carte dupa coperta?Sau o persoana dupa felul in care arata?Eu o fac,si imi este rusine de mine,dar am o scuza-SUNT OM-(mda,buna scuza,nu:D?).Nu avem dreptul sa judeca pe nimeni,cel putin nu dupa felul in care arata.De multe ori fac asta si imi dau seama ca nu e bine,dar e in natura firii mele de om(aceeasi scuza patetica)sa judec,o carte dupa coperta.Asadar,sunt singura care s-a inselat in privinta unei persoane si a judecat inainte sa discute cu respectivul/respectiva…sau mai sunt si altii?Sunteti si voi de parere ca aparentele inseala?

11 comentarii (+add yours?)

  1. Chocolate Follie
    Sep 04, 2010 @ 13:45:27

    Si eu am tendinta de a judeca lucrurile si oamenii de la prima vedere si de multe ori chiar nu ma pot abtine! Stiu ca nu e deloc ok, dar pt mine prima impresie si prima discutie cu o persoana, conteaza enorm. In functie de asta, imi dau seama daca drumurile noastre se vor mai intersecta sau nu.
    Si cum toti facem asta, indiferent daca recunoastem sau ne facem ca ploua. Ideea este sa reusim totusi sa vedem uneori si dincolo de aceste aparente…

    Răspunde

    • Veverita
      Sep 07, 2010 @ 14:14:14

      @Chocolate,uneori judecam oamenii inainte sa purtam o conversatie cu ei,aici este buba:))….nu stiu tu cum esti,dar eu cand vine vorba de persoane,prieteni….sunt destul de rigida…apreciez foarte mult caracterul unui om…unui om cu care se poate conversa,se poate rade si glumii,o persoana cu mintea deschisa….si am „selectat” intotdeauna…:D…

      Răspunde

  2. carbon14
    Aug 06, 2010 @ 17:49:38

    Aparentele pot insela. Depinde cat te pricepi la oameni. Oricum, pe mine rar m-a inselat prima impresie.

    Răspunde

  3. Razvan
    Iul 10, 2010 @ 13:12:44

    Ai dreptate, aparentele inseala.

    Totusi ia aminte ca ne aflam intr-o lume invadata de informatie, unde inconjurati de o multitudine de optiuni suntem suntem nevoiti sa alegem in graba.

    Aparentele sunt cele care ofera acel shorcut pentru a te descrie ca persoana, foarte eficient atunci cand majoritatea nu timp si nici vointa de a te analiza si a te intelege.

    Suntem intelegatori cu familia si prietenii intimi, dar nerabdatori cu strainii si cunoscutii. Este o lume a lui „take it or leave it”, unde daca nu iti place ceva sti ca poti cauta in alta parte.

    Răspunde

    • Veverita
      Iul 14, 2010 @ 14:19:48

      @Razvan,true…eu am inceput sa gandesc de 2 ori inainte sa judec o persoana…mi.am dat seama ca multi gresesc…si eu o fac.Utima data cand am cunoscut pe cineva,n.am mai judecat,si am asteptat…si s’a dovedid a fi cel care ramane langa mine cand am nevoie de un ” noapte buna”,si ma suna sa vada ce fac,dac mai traiesc,sau nu…

      Răspunde

  4. agathapurple
    Iul 02, 2010 @ 11:23:07

    ohh da… aparentele inseala… mi s.a intamplat sa consider o persoana ca fiind „de nimic” dar si mai frumos, mi s.a intamplat sa consider persoane ca fiind „ceva” (a nu se intelege obiect) si mare teapa mi.am luat… deci oricum o iei e nasol

    Răspunde

  5. Dragos FRD
    Iun 29, 2010 @ 15:56:16

    Da…mi s-a intâmplat si cu oamenii si cu cartile….Am primit cadou o carte foarte buna („Biologia credintei”), dar pe care n-as fi cumparat-o daca as fi gasit-o in vreo librarie intrucât am fost invatat ca asemenea gen de carti nu sunt carti, ci maculatura. Am avut un sentiment de vina pe intreg parcursul citirii ei. Iar cu oamenii mi s-a intâmplat de nenumarate ori, de prea multe ori ca sa mai tin minte numarul.

    Răspunde

  6. mihaisuzuki
    Iun 29, 2010 @ 15:43:43

    TOTI judecam dupa „coperta” si multi nici macar nu asteptam sa trecem de „prima pagina” pentru a putea „eticheta” un om.Si asta din cauza lumii care ne inconjoara nu neaparat din cauza ca suntem oameni..

    Răspunde

  7. Di
    Iun 29, 2010 @ 15:33:20

    Aparentele inseala, inca cum inseala.
    M-am ciocnit si eu de asta.

    Răspunde

  8. DianaEmma
    Iun 29, 2010 @ 14:09:21

    Oricum nu ai dupa ce altceva sa te ghidezi decat dupa coperta atata vreme cat nu ai deschis cartea sa vezi ce scrie in ea.😛
    Si sa fim seriosi, nu o sa stam sa deschidem toate cartile… iar unele sunt extrem de greu de deschis.

    Pana la urma toti suntem in postura de a judeca dupa aparente cand intram in contact primele dati cu un om. Pentru ca la adevarata valoare nu il putem vedea decat atunci cand il cunoastem… dupa zile, saptamani, luni.

    Important e sa reusim sa nu ramanem blocati in aparente in momentul cand cunoastem adevarata si completa fata a oamenilor.

    Răspunde

Lasă un răspuns

