Borcanul cu dorinte

#2 Mai vreau un castron de zmeura😦

Sunt la tara,si nu va puteti imagina cat este de bine.Nu mai sunt masini,nu mai sunt betivi care sa-mi cante serenade sub fereastra(poveste lunga:D),nu mai sunt  tantari(asta e cel mai bun motiv de a veni si sta la tara toata vara)gradina a plina de bunatati BIO :)))..salata,verdeturi de tot felul,cirese(nu prea mai sunt acum,dar mai gasesti una de pofta)mere dulci si zmeura.

Am plecat in gradina mai devreme,sa ma bucur de aerul curat si de linistea deplina pe care mi-o ofera(daca nu ma crede-ti,veniti si voi),si mi-am adunat o mare farfurie de zmeura,cateva linguri de zahar peste(stiu,stiu,nu e bine)15 minute la frigider si ai ajuns in rai.Merita fiecare bob de zahar,credeti-ma.Nu imi este dor de Bucuresti,de aglomeratie,de manele si injuraturi in ratb,caldura insuportabila si cartierul vesel in care stau.

Voi ce va doriti astazi?O lume mai buna,mai multi bani,un guvern mai bun?:))

7 comentarii (+add yours?)

  1. Seventeen.
    Oct 24, 2010 @ 00:11:19

    Si ce melodie ti-a cantat?:))

    Răspunde

  2. Chocolate Follie
    Sep 04, 2010 @ 13:47:28

    Eu vreau ceva dulce😦 si nu, nu fructe. Deja s’a cam racorit afara si nu prea ma mai inspira…dar vai, ce bine ar intra acum o ciocolata calda 8->

    Răspunde

  3. andreihappyday
    Iul 05, 2010 @ 15:36:54

    #2 Sa fie soare toata saptamana -pe strada mea.

    Bucura-te din plin de fiecare clipa,iar daca iti mai ramane zmeura…

    Răspunde

  4. Anna
    Iul 04, 2010 @ 21:31:04

    ‘nu mai sunt betivi care sa-mi cante serenade sub fereastra’
    :)) si ..nu ti.a placut ? macar cineva mai stie sa faacv serenada in ziua de azi.:>

    Răspunde

  5. Myriam
    Iun 30, 2010 @ 01:56:16

    Si eu vreau zmeura mai multa.Abia am mancat 10 zmeurici din gradina…astept a doua cultura:)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

