Sarcini..

I.M BACK….with a to-do list….pentru voi

Persoana care se descurca cel mai bine…va primi un cadou.Good luck!

17 comentarii (+add yours?)

  1. agathapurple
    Sep 09, 2010 @ 08:03:53

    sing in baie, smile ca vaca mai mereu, learn mereu, kindness…. aproximativ, trecem peste :)) ,,,, inghetata mananc tone daca.mi dai cu caramel, hope mereu ca poate poate ceva ceva, blessings da, am, laugh tot ca vaca de mai sus si cand ma apuca nu ma mai opresc, love ohhhh da, o gramada mare mare, si…. love some more….. ca intensitate sau persoane ca nu pricep? 😀 eu o persoana am si.mi revars tot floodu de dragoste pe ea (e un el).
    am terminat 😀 unde zici ca e inghetata?

    Răspunde

  2. carbonaru
    Sep 08, 2010 @ 14:44:34

    Le-am asociat pe toate cu inghetata. ,,Smile at ice cream”. ,,Love some ice cream”…si asa mai departe :))

    Răspunde

  3. carbonaru
    Sep 08, 2010 @ 00:56:48

    Eat ice cream. Notat 🙂

    Răspunde

  4. cuvintealese
    Sep 08, 2010 @ 00:47:01

    Nu cant decat in gand, nu zambesc strainilor(ca zambeesc a prost), de invatat mai am, nu mananc inghetata, nu sper in mai bine…da’ iubesc pe toata lumea 😀

    Am trecut !?

    Răspunde

  5. Black Angel
    Sep 07, 2010 @ 19:50:14

    cred ca am sa fiu la coada :))

    Răspunde

  6. Trackback: Sarcini.. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

