I can always make you smile…

Exista o persoana care reuseste mereu sa ma faca sa zambesc,indferent cat de mult am plans,cat de trista sunt…gaseste intotdeauna o modalitate de a ma face sa zambesc.Gaseste intotdeauna o vorba buna,un sfat.Cunosc foarte putine persoane care nu te demoralizeaza atunci cand simti ca o sa clachezi.Nu inteleg de ce unele persoane,atunci cand iti spui oful,incep cu replici de genul:”Vai,dar eu nu as face asa ceva niciodata”,”Nu cred ca o sa poti”.De ce nu pot pur si simplu sa iti spuna „Daca asta este decizia ta,eu te voi sustine..”.Din punctul lor de vedere te sfatuiesc spunand „eu sa fiu in locul tau nu as face asa”-nu esti in locul meu,asa ca sustine-ma daca esti prietenul meu.Consider ca atunci cand critica nu este constructiva,unele persoana ar trebui sa taca din gura:))

Am invatat sa nu mai critic persoanele apropiate mie si sa incerc sa sustin cat mai mult ideile lor.Cand un prieten iti spune”Bravo,ma bucur ca ai reusit sa faci ceea ce ti-ai dorit” sau „o sa te sustin indiferent de situatie”…parca iti creste altfel inima.Sau nu?

13 comentarii (+add yours?)

  1. seventeen.
    Sep 24, 2010 @ 21:47:48

    Persoanele care reusesc sa te faca sa zambesti indiferent de situatie se numesc prieteni adevarati.Si ii gasesti din ce in ce mai greu..

    Răspunde

  2. Cosma
    Sep 13, 2010 @ 18:25:12

    pai cred ca intotdeauna este cineva mai apropiat caruia ii poti spune ce ai pe suflet … ai putea spune si celorlalti da oricum se gandesc ia uite’o si pe nebuna asta parca ma intereseaza problemele ei sau cv de genu :))

    Răspunde

  3. Talitha
    Sep 13, 2010 @ 04:17:17

    Hmm… ca să vezi, eu sunt tocmai opusul tău. Mie mi-ar plăcea să-mi spună prietenii ce ar face ei dacă ar fi în locul meu. De fapt, chiar mă deranjează că nu o fac. Mă simt privată de alte puncte de vedere şi mie îmi place să analizez cât mai multe opţiuni, evident argumentate. Dacă îmi spune cineva că urmează să fac o greşeală enormă şi-mi prezintă şi o explicaţie coerentă şi logică pe lângă afirmaţia asta, eu sunt dispusă să o iau în calcul. Nu e ca şi cum mi s-ar comanda ce anume să fac, ci doar mi se prezintă o alternativă. Ce mă enervează pe mine e să ţi se spună după ce ai luat o anumită decizie şi ai clacat, că el dacă ar fi fost în locul tău ar fi făcut cu totul şi cu totul altfel. Păi de ce nu ai spus de la bun început asta, frăţioare!? Vorba aceea, după război mulţi viteji s-arată.

    Şi mai e o chestie… cum te-ai simţi dacă la un moment din viaţa ta, ai lua o decizie, ai discuta despre ea cu cel mai bun prieten al tău, el ar vedea problema şi din alte perspective, nefiind implicat subiectiv, ar realiza că eşti pe cale să faci o greşeală şi, cu toate astea, nu te-ar atenţiona… Nu ţi-ar spune „eu dacă aş fi în locul tău nu aş face asta… Bineînţeles că indiferent care ar fi alegerea ta te voi susţine şi te voi ajuta, dar să ştii că din punctul meu de vedere nu e o alegere bună fiindcă …” şi ţi-ar argumenta de ce… Cum te-ai simţi dacă ţi-ar spune doar că te va susţine, iar peste ceva vreme, când tu vei greşi, ai afla că de fapt nu ţi-a spus cum vede el lucrurile… că poate dacă ai fi ştiut, ai fi făcut altfel?

    Eu cred că nu e o greşeală să-ţi exprimi punctul de vedere faţă de prietenii tăi, e o greşeală să le subestimezi capacitatea doar pentru că tu nu poţi face ceva (adică să le spui: nu cred că o să poţi fără nicio explicaţie) sau să-i supraestimezi fiindcă ţi-e teama că se vor supăra pe tine dacă le spui adevărul. Până la urmă cine ţi-e prieten adevărat, cel care îţi spune că te va susţine, iar când dai greş dispare sau cel care-ţi spune că eşti pe cale să faci o greşeală, iar atunci când se întâmplă lucrul acesta e acolo, lângă tine, ajutându-te?

    Răspunde

    • Veverita
      Sep 13, 2010 @ 10:48:00

      @Talitha,ai dreptate,dar sti ce m-a enerveaza cel mai mult…atunci cand critica anumite lucruri si persoane care nu au nici o legatura cu ei.Cand critica lor nu te ajuta la absolut nimic,de genul „cum poti sa joci jocul ala,e ultimul joc din lume care l-as juca”(chiar m-am certat cu cineva pe tema asta)..Ce te intereseaza ce joc eu,sau ce baiat imi place,imi place mie nu trebuie sa iti placa si tie,asa ca incearca sa ma minti frumos..

      Răspunde

      • Talitha
        Sep 13, 2010 @ 12:00:43

        Hmm… da, cunosc şi eu astfel de persoane, dar tocmai de aceea nu le includ în cercul meu de prieteni… 😀

      • Veverita
        Sep 13, 2010 @ 12:05:13

        Ai mei sunt prieteni vechi,prieteni buni care mi-au facut asa,si m-am certat cu ei:))…ai au inteles pana la urma ca ceea ce conteaza e ce imi place mie,nu ce le place lor;)

  4. cuvintealese
    Sep 11, 2010 @ 15:46:41

    1.Daca imi este prieten(nu amic), sustinerea nu este o problema si vine de la sine, firesc si natural.
    2.De fapt ceea ce deranjeaza, atunci cand auzi : „eu daca as fi…as face…”, este modul imperativ sau atotcunoscator din glasul celui care vorbeste.
    3.Ca prieten trebuie sa asculti dar si sa sfatuiesti, insa intr-un mod reflexiv si empatic

    Răspunde

  5. HellBoy
    Sep 11, 2010 @ 14:35:25

    Asa este. Intotdeauna trebuie sa-ti ajuti prietenii la nevoie, si sa le fii aproape.. Indiferent de situatie.

    Răspunde

  6. flaviu5
    Sep 10, 2010 @ 10:50:34

    Oricine te poate face zambi, nu doar persoanele ce te cunosc. De cele mai multe ori mie mi se imtampla ca persoanele pe care le cunosc cel mai putin sa ma ajute in astfel de cazuri! Iar celor care nu stiau sa ma sustina in nici un fel, am renuntat de sa le mai cer parerea. Do the same! 🙂 Totusi, singura persoana care te poate face sa zambesti in momentele mai grele, esti tu insati.

    Răspunde

  7. Tudor
    Sep 10, 2010 @ 03:08:44

    I want to make you smile! :*

    For your listening pleasure: http://www.youtube.com/watch?v=oNyYc2q3Zlo

    Take care!

    Tudor

    Răspunde

  8. Boogie
    Sep 08, 2010 @ 23:47:49

    E placut sa ai persoane de genul asta pe langa tine. De obicei sunt rare astfel de persoane, dar mai exista si exceptii.

    Răspunde

    • Veverita
      Sep 08, 2010 @ 23:52:58

      @Boogie,persoana asta face exceptie…mi-a ridicat de foarte multe ori moralul…si a incercat sa ma ajute…si cand el are o problema ai spun doar „i don’t know what to say”…pt ca nu stiu…..

      Răspunde

  9. Black Angel
    Sep 08, 2010 @ 17:22:37

    imaginea e tare =)) cel mai bun sistem :)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

