Cu calm…zen

Si m-am intors in Bucuresti…unde m-a asteptat un important test-ori omor pe cineva,ori imi pastrez calmul-asadar,a trebuit sa raman calma.Vreti sa stiti de ce?Boon,sa va spun:am plecat bucuroasa in vacanta,in Italia,m-am intors si mai bucuroasa,cu dor de casa si am gasit o dezordine fantastica si fenomenala in camera mea,unde au dormit mai multi „indivizi”(e gen motel,cand nu sunt eu,se inchiriaza).Postere dezlipite de pe pereti,hartii,carti pe joa aruncate…si alte chestii pe care nu are rost sa le pronunt:)).Nu am crezut ca pot avea asemenea nervi de otel,ca pot sa imi pastrez calmul atat de bine,si sa nu tip la nici o persoana ce se gaseste pe o raza de 100 de metrii in jurul meu.

NU am vazut si NU o sa mai vad niciodata astfel de caractere(ca sa le spun caractere)…zen,zen zen….Sper ca acest an scolar,sa fie unul calm,in care nu voi fii nevoita sa strang pe nimeni de gat,in care nu voi avea tentative suicidale(glumesc,dar ajung si eu la limita uneori) Sper sa ma mai inveseliti voi,si sa ma scoateti din aceasta groapa neagra a deziluziei si a deprimarii(glumesc,sunt bine deocamdata:P).

App…cand bem o bere?

5 comentarii (+add yours?)

  1. seventeen.
    Sep 24, 2010 @ 21:48:44

    Bere?Si unde zici ca stai?:))

    Răspunde

  2. carbonaru
    Sep 20, 2010 @ 00:51:49

    O bere ? Nu pari de incredere :))

    Răspunde

  3. Trackback: Cu calm…zen - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

