Girl,you’re amazing!

„Ce bine arati astazi,imi place la nebunie cum iti sta parul”…”Sta ca naiba,nu vezi cum arata”

GIRL,YOU’RE AMAZING~>si asa trebuie sa te simti in fiecare zi,frumoasa,extraordinara,sa simti ca lumea este la picioarele tale.Esti PERFECTA,atunci cand esti TU,esti SUPERBA atunci cand vrei TU,este FERMECATOARE atunci cand ZAMBESTI,esti SUBLIMA cand ai INCREDERE.

Melodia asta este pentru voi,m-am gandit sa va fac sa zambiti,spunandu-va ceea ce voi stiti deja:U’RE AMAZING


11 comentarii (+add yours?)

  1. Happy Tear
    Sep 20, 2010 @ 20:32:54

    aww ce drăguţ!
    şi ar trebui chiar să’ţi mulţumesc, că melodia asta chiar mi’a ridicat dispoziţia ))))
    mersi muuult xD

    Răspunde

  2. Myriam
    Sep 15, 2010 @ 18:45:36

    Doamne…cand am ascultat melodia asta prima data eram plouata un pic si a fost dragoste la prima vedere.E nevoie de melodii de-astea de ridicat moralul cand suntem triste…cause we’re amazing 8->

    Răspunde

  3. Black Angel
    Sep 15, 2010 @ 13:30:16

    buey…. nu incurcati borcanele…. titlul zice clar :Girl,you’re amazing deci e dedicatie pt fete :))

    Răspunde

  4. 'mnealui
    Sep 15, 2010 @ 09:10:37

    Ce bine arati azi!
    Si daca-mi spuneai ca sunt la tine in blogroll aratai si mai bine (la mine in lista), dar nu-i nimic, uite s-a rezolvat. 😉

    Răspunde

    • Veverita
      Sep 15, 2010 @ 10:52:44

      @’mnealui…eu am in blogroll…numai ce citesc:)),nu este neaparat nevoie ca si eu sa fiu in lista respectivului:D
      Si azi am aratat ca naiba:))…ca m-am trezit dimineata(sa ma duc la scoala)…acum arat mai bine:D…

      Răspunde

  5. flaviu5
    Sep 15, 2010 @ 00:26:52

    GIRL,YOU’RE AMAZING~>si asa trebuie sa te simti in fiecare zi,frumoasa,extraordinara,sa simti ca lumea vede asta daca si tu o vezi.Esti PERFECTA,atunci cand esti TU,esti SUPERBA atunci cand vrei TU,este FERMECATOARE atunci cand ZAMBESTI,esti SUBLIMA cand ai INCREDERE, dar sa faci diferenta intre exagerare si sublim.

    Parerea unui baietel! :”>

    Răspunde

  6. Trackback: Girl,you’re amazing! - Ziarul toateBlogurile.ro
  7. Gropiţă
    Sep 14, 2010 @ 16:29:18

    Ah:x

    La fix:D

    >:D:D:D<:*:*:*:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

