Matematici speciale!

Tot semestrul m-am distrat,
Doar prin cluburi am umblat,
La examen am mers blana,
Zicand ca il iau in toamna.
Dar cand toamna a venit
Iar m-a prins nepregatit
Toata vara am baut
Sa invat n-am inceput.
Acum la examen stau,
Scriu doar versuri ce sens n-au.

La MS n-am invatat
Si pe sobo l-a mutat
Astfel n-am putut avea
Dupa cine copia.
Oricum casca nu-i mergea
Deci nu avea ce sa-mi dea
Si pentru alta rima cu A
A zis ca se caca-n ea.

Pixul sta intredeschis,
Nu prea are chef de scris.
Eu ii zic: “scrie ba, scrie!”
Da’el scrie-o poezie.
Nu stie mate al dracu,
Daca stiam imi luam altu.

Putini am ramas in sala,
Si aia ca-i cald afara.
Nimeni din cate se pare
nu prea a scris la lucrare.
Ii vad pe astia cum pleaca
“ai luat?” e-o-ntrebare seaca.

Stau sa ma gandesc aicea
Ce sa scriu in strofa-V-a
Cred ca nu mai scriu nimic,
Ies ca m-am cam plictisit

Scris de Teo.

14 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Mos Craciu! « D'ale Veveritei
  2. seventeen.
    Sep 24, 2010 @ 20:49:05

    Nice work Teo.Pff cate amintiri cu poezia asta:))

    Răspunde

  3. Teo
    Sep 23, 2010 @ 23:59:11

    eu aici
    sigur ca nu am trecut…am vrut sa-i arat foaia profului dar mi-am dat seama ca il dadeam de gol pe ala cu casca

    si puteam sa fac o refacere dar m-am gandit ca am scris destul pentru un singur examen:)

    Răspunde

  4. agathapurple
    Sep 20, 2010 @ 01:28:26

    deci imi place 😀 are masura buna… brrravo Teeeoooooo :)))

    Răspunde

  5. Talitha
    Sep 19, 2010 @ 10:05:49

    Ar fi trebuit să-l treacă… doar pentru creaţia aceasta specială! 😀

    Răspunde

  6. cuvintealese
    Sep 19, 2010 @ 04:21:04

    sec, sec, dar ai luat?!? =))

    Răspunde

  7. flaviu5
    Sep 18, 2010 @ 11:10:28

    Cine-i Teo?

    Răspunde

  8. Talitha
    Sep 18, 2010 @ 09:45:10

    Truth and wisdom. :))

    Răspunde

  9. Black Angel
    Sep 18, 2010 @ 01:00:22

    =)) asta da elev model

    Răspunde

Lasă un răspuns

