Pijamalute si vacute…

Asta’seara mi-am facut ordine in dulapul cu haine,unde am dat pesta pijamalutele mele pufoase si calduroase si mi-am amintit ca ai spuneam unui prieten vara asta, ca pe pijamalele mele am desenate 2 vaci(exact,2 vaci),si a ras de mine foarte mult timp.

Eu+pijamale=love.

Si pijamalutele mele de vara au vacute desenate pe ele si cele pufoase si calduroare,pe care le voi scoate curand din dulap.Cine mai are pijamale cu chestii ciudata(sau cel putin care te fac sa razi)pe ele?;;)

21 comentarii (+add yours?)

  1. Andera Y
    Oct 07, 2010 @ 15:42:07

    @ Veve In ce dorm? Un tricou mai lung si-atat. 😀

    Răspunde

  2. Black Angel
    Oct 04, 2010 @ 20:20:06

    cu cine dormi noaptea? =))
    un loc sa dormi cu un el…. dormi cu doua vaci =)))

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 04, 2010 @ 21:04:28

      @Black Angel…”el” este motanul,dar nu dorm mereu cu el,devine hiperactiv si imi darama tot ce am pe birou,de multe ori in expediez la sor’mea:)).Si acum ca vine iarna,o sa dorm cu mai multe vaci:X…

      Răspunde

  3. Talitha
    Oct 02, 2010 @ 14:02:51

    Ahh… ce m-ai găsit!!! Eu sunt dependentă de pijamale, am peste 12 compleuri… Una singură e cu nişte pisicuţe, în rest nu-mi plac prea mult astea animate. Mă dau în vânt, în schimb, după cele vintage… Şi acum sufăr în tăcere că de când m-am mutat cu prietenul meu nu mai dorm în pijămăluţe :-<

    Răspunde

  4. Delia
    Oct 02, 2010 @ 11:57:11

    Vreau si eu pijamalute cu vacute. 😦 Buuuhu.. 😦

    Răspunde

  5. Ovidiu
    Oct 02, 2010 @ 08:29:57

    Aveam 2 perechi de pijamale, una era rosie si alta era albastra.Imi placea sa o port pe aia rosie mai mult, defapt era un fel de rosu mai inchis :))… aia albastra era cu niste urshi panda care ma scoteau din sarite numai cand ii vedeam pe bluza, dapoi sa o mai si imbrac :)) .
    Acum lasand glumele la o parte, chiar mi-ai trezit niste amintiri frumoase legate de pijamale :)) , bataile in pijamale cu pernele la bunici si multe altele.De asta-mi place mie de tine :D..:)) ti-am mai zis ca ai o intuitie extraordinara :))…

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 02, 2010 @ 10:47:11

      @Ovidiu..ma faci sa rosesc.Ma bucur ca ti-am trezit amintiri placute…:*
      P.S. Ursii panda sunt foarte simpatici:X

      Răspunde

      • Ovidiu
        Oct 02, 2010 @ 23:19:04

        Da, ursii panda poate pentru tine sunt simpatici.Dar ai mei erau facuti la misto, nu erau desenati ca sa para cat mai reali, erau desenati ceva gen masinile din filmul ‘Cars’, si mie nu-mi place bataia de joc =))) .

  6. Gropiţă
    Oct 01, 2010 @ 17:23:46

    eu am cu doi ursuleti,un norisor pufos si un curcubeu…:”>

    Răspunde

  7. Lusio
    Oct 01, 2010 @ 15:38:29

    Fetele n-au probleme daca le zici „vacutZo”.. au cand le zici „vaco” 😆 😆

    Răspunde

  8. Andera Y
    Oct 01, 2010 @ 14:49:28

    De obicei nu-mi place sa dorm in pijamale… 😦 Mi se par incomode si ma incurc in ele mai ales ca ma foiesc mult pana sa adorm. 😀

    Răspunde

  9. Raluca
    Oct 01, 2010 @ 09:51:57

    vacutze:x
    am si eu cu urusleti si albinute:x

    Răspunde

  10. ZuZu
    Sep 30, 2010 @ 23:20:45

    vacute =)) eu am cu mickey mouse da sunt dragute, nu amuzante 😦

    Răspunde

  11. OmNeBun
    Sep 30, 2010 @ 23:12:42

    Cred ca am sa iti cer id-ul 😀 .Ce zici veve il primesc ? 😀

    Răspunde

  12. Trackback: Pijamalute si vacute… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

