Multumiri…

Azi iti multumuesc ca m-ai facut sa zambesc.

Tu cui ai multumesti azi,si de ce?

16 comentarii (+add yours?)

  1. flaviu5
    Oct 07, 2010 @ 09:18:47

    Eu imi multumesc mie. Pentru nimic.🙂

    Răspunde

  2. cuvintealese
    Oct 07, 2010 @ 02:37:12

    Imi multumesc mie pentru ca sunt cel mai usor de multumit😀

    Răspunde

  3. Chocolate Follie
    Oct 06, 2010 @ 20:24:35

    In primul rand MIE, pentru ca am fost inspirata sa aleg facultatea pe care o vreau in Bucuresti😆 si in al doilea rand colegelor mele de grupa pe care le-am cunoscut azi si care mi-au facut ziua mai usoara si mai frumoasa😀.

    Răspunde

  4. Grapefruits
    Oct 05, 2010 @ 13:44:45

    Ii multumesc lui Doamne Doamne ca mi-a daruit atatea vise, unele pe care nici n-as fi indraznit sa le visez.

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 05, 2010 @ 13:47:22

      @Grape,cu totii ar trebui sa-i multumim Lui,dar mereu uitam de El,de multe ori uitam sa-mi multumim celui de langa noi,de aceea m-am gandit sa fac un prim pas,spre a primi un zambet,si a darui unul:D

      Răspunde

  5. Ovidiu
    Oct 04, 2010 @ 21:54:07

    wow ce fain, toata lumea se aduna si isi multumeste unul altuia. :d

    Răspunde

  6. Black Angel
    Oct 04, 2010 @ 20:22:19

    cine imi da si mie un cui? ca eu nu am😀

    Răspunde

  7. Ovidiu
    Oct 04, 2010 @ 19:07:28

    Eu imi multumesc mie,am un sentiment de autoapreciere:))), tagarii si cafelei de dimineata.Atat! Si le-am multumit pentru ca ma trezesc in fiecare dimineata si imi ofera 10 minute de linisite. :D:))

    Răspunde

  8. seventeen.
    Oct 04, 2010 @ 18:20:12

    Azi ii multumesc mamei mele,pentru ca mi-a facut clatite..si pentru ca ma suporta asa bolnava si fraiera cum sunt..🙂

    Răspunde

    • Talitha
      Oct 04, 2010 @ 19:42:18

      Ce bine de tine că e mama ta lângă tine şi ţi-a făcut clătite. Şi eu sunt bolnavă şi fraieră… da`mami e departe. Şi pe mine nu prea mă mai suportă nimeni aşa, nici nu mai vorbesc de făcut clătite. Bine măcar că mi-a spus Veve azi cum se face salamul de biscuiţi.😀

      Răspunde

      • Veverita
        Oct 04, 2010 @ 20:07:05

        @Talithaa,ai inceput sa ma lauzi?;))…nu merit laude,incercam sa fiu draguta,si sa impart cu tine macar gandul de yumm-yumm

      • Talitha
        Oct 05, 2010 @ 20:07:47

        Păi n-ai împărţit doar gândul, ci şi secretul😀 Săptămâna viitoare, dacă îmi trece răceala asta afurisită, mă apuc de făcut salam… de biscuiţi😛

  9. DianaEmma
    Oct 04, 2010 @ 16:51:55

    Eu îi mulțumesc surioarei că mă face să zâmbesc în fiecare zi cu poznele sau cuvintele ei… chiar și numai prin telefon.

    Răspunde

  10. ZuZu
    Oct 04, 2010 @ 16:47:39

    Ii multumesc iubitului meu ca m-a facut sa zambesc, chiar daca m-a cam speriat de cateva ori :))

    Răspunde

  11. Talitha
    Oct 04, 2010 @ 15:23:22

    Ăăă… eu îi mulţumesc iubitului meu că ţine noaptea loc de sobică până se gândesc ăştia să dea drumu la căldură în bloc…

    Răspunde

Lasă un răspuns

