Borcanul cu dorinte…

Zilele trecute ma intorceam la la magazi(am fost sa cumpar morcov si lamaie,yummy-yummy)pe minunata mea strada care seamana cu un lac,si ma gandeam ca  NU imi mai doresc nimic,am tot ce mi-a poftit inimioara(si ma refer la lucrurile materiale,pe care le pot achizitiona).

E surpinzator,cat pot fi de multumita de ceea ce am si mai ales sunt  mandra de mine-pentru ca eu am muncit pentru tot ce mi-am dorit.

Poate un singur lucru mai vreau : o pereche de cizme Ugg.

18 comentarii (+add yours?)

  1. sunshine
    Oct 12, 2010 @ 20:25:29

    am o pereche exact ca cea din imagine! eu deja le port, mai ales ca-s imblanite si calduroase. partea naspa e ca daca ploua te uzi rau😀 si da… ca si tine veve… si eu le adoooor!!

    Răspunde

  2. seventeen.
    Oct 11, 2010 @ 19:05:49

    Sunt dragute:X doar ca partea nasoala e ca te cam uzi in ele..

    Răspunde

  3. Chocolate Follie
    Oct 06, 2010 @ 20:20:41

    Eu imi doream o pereche de pantofi😦 dar se pare ca va trebui sa sar direct la cizme…afara e frig ca naiba! :((

    Răspunde

  4. creve
    Oct 05, 2010 @ 22:26:28

    App, de ce borcan cu dorințe? Nu intră prea multe😀 Era mai bine o ladă ceva😀

    Răspunde

  5. Talitha
    Oct 05, 2010 @ 20:26:57

    Dintotdeauna mi-au displăcut genul ăsta de cizme. Bleah…😛

    Răspunde

  6. Grapefruits
    Oct 05, 2010 @ 13:43:21

    Cand ajung in UK o pereche de UGG sunt si pe lista mea de cumparaturi. O pereche crem :X

    Răspunde

  7. creve
    Oct 05, 2010 @ 12:53:41

    dar barcă ți-ai cumpărat? ai nevoie să treci strada…

    Răspunde

  8. Trackback: Borcanul cu dorinte… - Ziarul toateBlogurile.ro
  9. ZuZu
    Oct 04, 2010 @ 23:24:09

    Lamaie chiar yummy :X poi si cand ti le achizitionezi? is exact modelul acesta?

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 04, 2010 @ 23:53:18

      @Zuzu…momentan,or sa ramana in „borcan”…pt ca nu am bani,si vreau model ca asta.Inceara morcov,dat pe razatoare cu suc de lamaie…eu iarna numai asta mananc,gustarea dintre mese:D.Nu cred stiu daca o sa-ti placa,dar eu ador pur si simplu:X…incearca:*

      Răspunde

  10. Ovidiu
    Oct 04, 2010 @ 23:13:07

    uite ca se vede scris UGG pe spate daca observi :))… pfoai ce ochi fin am :)) =))

    Răspunde

Lasă un răspuns

