Ai grija ce-ti doresti,ca s-ar putea sa se intample

Acum ceva timp am descoperit un blog,care la prima vedere m-a „vitaminizat” .Am inceput sa citesc,si mi-a placut.Mi-a placut foarte mult,si mi-am dorit din toata inimioara mea cea mititica sa cunosc acea persoana misterioasa,ce se ascunde in spatele acelor cuvinte perfecte,spuse intr-un moment perfect.Am invidiat-o,si asta m-a facut si mai mult sa-mi doresc sa o cunosc,sau sa-i vorbesc putin sa vad ce fel de persoana e.La fel de misterioasa este si in viata reala?Se spune ca „o problema nu vine niciodata singura”,in cazul meu,nu a fost o problema,din contra as putea spune ca nici „fericirea nu vine singura”.

Sambata am reusit sa cunosc persoana pe care o admiram atat de mult,persoana aceea misterioasa care s-a dovedit a fi o fetita  dragalasa foc,care m-a pupat si imbratisat toata seara,si ne-am spus secrete,si ne-am spue dorinte si probleme.

Stiti cum se spune „Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se intample”,si exact asa a fost.Mi-am dorit atat de mult sa o cunosc,si am reusit.Si imi place,foarte mult.Si voua v-ar  placea cu sigurata sa o cunosteti,dar nu vreau sa-i dau numele,nici macar blogul.Vreau doar sa stie ca a castigat o prietena,ca o admir foarte mult si ca este cea mai dragalasa persoana din lume,si atunci cand se simte singura,sa vina cu mine sus,in copac…la o ciocolata calda.

Sa nu uiti ca esti o femeie puternica,deosebita.Esti UNICA draga mea,esti frumoasa,esti asa cum mi-am dorit eu intotdeauna sa fiu.

15 comentarii (+add yours?)

  1. ZuZu
    Oct 12, 2010 @ 23:00:56

    @Veverita. May mie nici pe blog nu mi se pare chiar deloc cu nasul pe sus, din contra foarte deschisa si sociabila…acuma depinde si de perosana care ”o interpreteaza”.

    Răspunde

  2. vis
    Oct 12, 2010 @ 17:21:58

    si eu imi doresc ceva si nu se intampla….

    Răspunde

  3. Andera Y
    Oct 11, 2010 @ 13:30:59

    Chiar daca v-am descoperit blogurile (si pe al tau si pe al lui Grape) de curand, revin cu placere de fiecare data si la una si la cealalta.
    Sunt bune si blogurile astea la ceva.😀

    Răspunde

  4. carbonaru
    Oct 10, 2010 @ 21:37:13

    Blogurile astea sunt bune pentru legat prietenii. In primul rand, stii dinainte multe lucruri despre om dinainte sa te cunosti cu el.

    Si eu m-am imprietenit cu cativa oameni, dar inca nu ne-am vazut offline.

    Răspunde

  5. Grapefruits
    Oct 10, 2010 @ 19:26:39

    Iti multumesc Veve pentru tot ce ai scris aici, nu stiu daca meritam chiar un post, dar intalnirea cu tine a fost ceva foarte placut.

    Esti o fata extraordinara, sa ai grija de tine!

    Răspunde

  6. Trackback: Hello | Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine…
  7. Pato Basil
    Oct 10, 2010 @ 15:29:14

    „ne-am spue” ti-a fost foame de un „n”
    ce sa zic viata e plina de surprize, uneori placute!

    Răspunde

  8. ZuZu
    Oct 09, 2010 @ 23:14:41

    Cine nu poate ghici ca este vorba despre Grapefruits…de la prima propozitie mi-am dat seama ca te referi la ea si eu am aceeasi impresie despre ea desi nu ”o cunosc”(ii citesc blogul) de mult timp…felicitari pentru intalnire si la cat mai multe ! ;;)

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 10, 2010 @ 10:12:36

      @ZuZu,dap…cu Grape.Sunt foarte fericita,toata seara numai pe langa ea am stat.Poate pe blog da impresia ca este puti „cu nasul pe sus”,nu are poze cu ea…etc etc…dar nu e deloc asa.Este simpla si dragastoasa,si imi place asta la ea,asa ai sta bine…i guess i love her:”>
      @Creve,cu Grape:D…a fost super

      Răspunde

  9. creve
    Oct 09, 2010 @ 23:01:34

    te-ai întâlnit cu Grape ;)) hi hi

    Răspunde

  10. Trackback: Ai grija ce-ti doresti,ca s-ar putea sa se intample - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

