Din cartea cu titlul…viata!

De foarte mult timp am ajuns la comcluzia ca viata te poarta pe cai nebanuite,te surpinde,este o telenovela.Dar asta nu inseamnca ca tu trebuie sa stai cu fundul in fotoliu,la computer asteptand ca viata ta sa devina mai buna.Este precum zicala”iti dau un deget,si tu-mi iei toata mana” ; ei bine,din punctul meu de vedere,tu esti mana,iar viata iti ofera un deget,pe care tu va trebui sa-l folosesti chibziut,sa gandesti de 10 ori si sa actionezi o singura data.Eu am ajuns acolo unde acum cativa ani nu m-as fi gandit ca voi fi.De ce?Pentru ca era imposibil.Mi-a fost o mana intinsa,si multumesc inmiit persoanei respective,dar tot ce imi doresc e sa-mi iau viata in propriile maini.Si o sa spuneti „Cum,la 18 ani tu te gandesti sa iti iei viata in propriile maini,du-te copile la scoala,mai mai de mancat mamaliga pana atunci”…Sincer,nu prea imi pasa parerea celor din jur,atunci cand imi doresc ceva cu ardoare.Si TREBUIE sa reusesc atunci cand imi propun ceva anume.Pentru ca ambitia nu-mi da voie sa pierd,sa fiu pe locul 2.Probabil imi veti spune ca aberez…ei si,va deranjeaza cu ceva?Sunt doar gandurile unei veverite…

9 comentarii (+add yours?)

  1. seventeen.
    Oct 11, 2010 @ 19:00:28

    Si imi ziceai tu ca gemenii sunt ambitiosi..uhmm berbecii sunt si mai si.Eu nu cred ca o sa gandesc asa la 18 ani,deci esti de admirat.:*

    Răspunde

  2. DianaEmma
    Oct 10, 2010 @ 21:02:07

    Îţi urez cât mai multe locuri întâi… chiar şi la atitudinea în faţa eşecului. 😀

    Răspunde

  3. Ovidiu
    Oct 10, 2010 @ 11:24:17

    Nu aberezi deloc.Cunosc oameni care mi-au zis ca pana nu se insoara vor sa stea pe banii „lu` mamica si a lu` taticu`”.Ce vrei tu sa faci e un lucru ce vrem o buna parte din tinerii din ziua de azi, pentru-ca ne dorim ceva mai bun.Si tu esti ambitioasa si destul de tare incat sa realizezi ce iti propui :D… parerea mea ..:D

    Răspunde

  4. Talitha
    Oct 10, 2010 @ 10:58:00

    Eu nu cred că aberezi, de altfel este chiar o gândire sănătoasă. Să rămâi mereu ambiţioasă şi să lupţi pentru ceea ce vrei să fie al tău, dar ai grijă să nu-ţi clădeşti fericirea pe nefericirea altora… 🙂 veve mic >:D<

    Răspunde

  5. Trackback: Din cartea cu titlul…viata! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

