Un fel de..arta dubioasa

Eram in cautare de ceva „artistic”pe net.Si am gasit,iar voi probabil veti spune”Veveritoo,ai innebunit?Ce-i cu tine fato?”:))…Domnu’ Tudor mi-a deschis interesul pentru fotografie,incep sa fiu tot mai interesata de fotografie.Nu orice fel de fotografie.Cred ca nimeni nu stie ca mi-as dori foarte mult sa fac astfel de fotografii,am o inspiratie foarte bogata,sper din sufletel ca voi avea ocazia.

Asadar,va voi arata cateva fotografii,sa va faceti o idee despre „latura intunecata” a Veveritei:))….

Dubios nu?Asta-i Veverita…are un pitic nebun pe creier ce nu-i da pace:))

22 comentarii (+add yours?)

  1. Chocolate Follie
    Oct 13, 2010 @ 18:02:14

    Si eu am luat mania pentru poze de la my best friend🙂 pana acum ii era doar model, acum ii sunt si ucenic😆. Cat despre pozele puse de tine, prima chiar mi-a atras si mie atentia mult de tot..:-?

    Răspunde

  2. ZuZu
    Oct 12, 2010 @ 23:03:41

    Nu esti deloc ciudata, poate doar speciala (nu toti sunt pasionati de aceasta ”arta”), esti tu si atat, bine faci ;))

    Răspunde

  3. littlemisssunny
    Oct 12, 2010 @ 21:08:23

    interesant

    Răspunde

  4. Tudor
    Oct 12, 2010 @ 03:41:17

    „Domnu’ Tudor” ti-a deschis interesul pentru fotografie, dar tot nu-l ai la blogroll…😛

    Las ca atunci cand ma intorc in decembrie, ne intalnim pentru o mica sedinta foto (despre care am discutat daca iti mai aduci aminte) si o sa poti sa fi si tu artista, domnisoara fotograf…

    Btw… Inca te astept in Anglia…😛

    Răspunde

  5. seventeen.
    Oct 11, 2010 @ 18:43:44

    Uuu :>
    Da’ care-i faza cu a doua poza?Ca nici eu nu o pot vedea.:))

    Răspunde

  6. Mariciu'
    Oct 11, 2010 @ 16:22:31

    Ce pitici sexy…:)

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 11, 2010 @ 17:31:05

      @Mariciule…secsi?eu as spune putin sariti de pe fix,dar daca tu vrei sexy,sexy sa fie:))
      @Gropita,mersi de compliment,am mai primit unul azi-mi-a s-a spus „ce ciudata esti”:))
      @Andera Y ma simt flatata,mereu am crezut blogum meu neatractiv si plictisitor:D Pe Grape si eu o iubesc:*
      @Creve,este un fel de studiu asupra femeii.Nu stiu daca vre’un mare profestor,om de stienta a descoperit pana acum misternul femeii.Vom ramane mereu un mister pentru voi:P.La fel si cu fotografia-e mereu fascinanta:P

      Răspunde

  7. Gropiţă
    Oct 11, 2010 @ 15:00:00

    probleme cu mansarda:))

    Răspunde

  8. Maria
    Oct 11, 2010 @ 12:46:18

    uu, veverito si mie imi place. Cred ca si eu am un pitic pe creier

    Răspunde

  9. flaviu5
    Oct 11, 2010 @ 09:43:24

    Partea mai putin roscata a Veveritei!😀

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 11, 2010 @ 12:22:54

      @Flavius,dubioasa Veverita asta,nu?:))
      @Cuvinte Alese…dap,este un pas destul de mare,momentan va ramane la sttutul de dorinta:P
      @Creve imi place sa admir o femeie frumoasa,iar fotografia nud(in general sunt fotografiate femeile)este un amestec de mister,nebunie si dorinta-cel putin din punctul meu de vedere,si trebuie sa recunoastem cu totii ca un fund bombat si o pereche de sani frumosi,fac pe orice sa intoarca ,capul(scuzati cacofonia)pe strada:P.Sau nu?

      Răspunde

      • creve
        Oct 11, 2010 @ 13:21:24

        nu greșești🙂 oricum poți să pozezi corpul unei femei o viață întreagă și tot o să îl descoperi fantastic🙂

  10. cuvintealese
    Oct 11, 2010 @ 09:32:12

    Pai ce mai astepti😀, un pas mic pentru om, un pas mare pentru dorintele tale😀. Multa bafta !

    Răspunde

  11. creve
    Oct 10, 2010 @ 23:53:33

    mie nu mi se încarcă a doua fotografie😦 poate mi-o arăți pe mess😛 te atrage anatomia corpului uman?😀

    Răspunde

  12. Roxana Călinescu
    Oct 10, 2010 @ 23:05:09

    Hmm, nice. Genul ăsta de fotografie mi-l doresc și eu: nuduri. Îmi place fotografia, în general, tocmai de asta am și făcut un curs…păcat că încă n-am aparat, dar voi avea, sper eu, în curând.
    Îți urez succes și sper să pui aici câteva fotografii făcute de tine.🙂

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 10, 2010 @ 23:08:33

      @Roxana,multumesc…am aparat(nu e performant)..as putea imprumuta unul performant dar nu am modele:))…asta e problema cea mare:D

      Răspunde

      • Roxana Călinescu
        Oct 10, 2010 @ 23:18:32

        Wow, dar asta este problema cea mai mică, crede-mă. Ia ca model o prietenă sau chiar pe mama ta (în cazul ăsta nu faci nuduri :)) )
        Fotografiază ORICE. Dacă ai un aparat de la 4 megapixeli în sus este perfect. Unul dintre profesorii mei, fotografia chiar ORICE și ne-a recomandat și nouă să facem măcar 1 fotografie pe zi.

      • Veverita
        Oct 10, 2010 @ 23:33:22

        Mi-ai dat o idee buna,cu o fotografie pe zi:-?Uite,de maine o sa iau aparatul cu mine:Dsi o sa fotografiez.mersi de pont

  13. Trackback: Un fel de..arta dubioasa - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

