Be yourself…

In seara asta am ajuns la concluzia ca trebuie sa fii tu,indiferent de situatie,indiferent de persoana care se afla in fata ta niciodata nu trebuie sa pari altcineva.

In ultima peroada,m-am purtat atat de superficial,am fost atat de falsa incat mi-e rusina de mine:(…Si nu imi explic de ce am facut asta.Ce motive am avut sa fac asta?Nu ma mai recunosc.

Mi se spune des ca sunt nebuna,ca sunt ciudata incat am ajuns si eu sa cred ca fac parte  dintr-o alta categorie de oameni.Ma simt atat de „extraterestra”.Pana si zambetul imi era fals.Doar ceea ce am spus a fost adevarat.Am spus exact cum sunt,dar am aratat cu totul altceva.Nu am aratat bucurie,zambet,spontaneitate care o de fapt caracterizeaza  persoana din spatele Veveritei.Am fost Veverita.Veverita e calma,e calculata si intotdeauna face o impresie buna,niciodata nu gafeaza.In schimb „ea” cea din spatele acestor cuvinte zambeste ca un om nebun pe strada atunci cand isi aduce aminte de un banc sau o gafa,face numai prostioare si spune numai tampenii.Si imi e dor de ea…imi e dor de zambetul ei.In seara asta Veverita m-a dezamagit…

Intotdeauna fi tu,fi naturala zambeste ca tampita(ca mine)si canta pe strada,si danseaza(asa cum fac eu:D)…. si zambeste-le tuturor,fa-le cu mana:D…Be yourself (iar daca citesti,nu scriu asta sa te impresionez,o scriu pt ca asta simt,si poate vei avea ocazia sa o cunosti pe acea persoana care ti-ai propus sa o faci sa roseasca:”>)

Saptamana asta am fost exact asa

am uitat ca oamenii ma plac nu pentru ceea ce nu sunt,si pt ceea ce sunt,ci pt ca zambesc odata cu ei.

Be yourself girl

11 comentarii (+add yours?)

  1. Andera Y
    Oct 18, 2010 @ 16:28:07

    Eu joc fotbal cu ghindele dimineata in drum spre munca in timp ce ascult muzica si uneori mai si mormai franturi din melodii chiar daca lumea se uita ciudat la mine. Pe mine ma amuza. 😀

    Răspunde

  2. redsky2010
    Oct 18, 2010 @ 12:47:02

    poate ca fiecare avem mai multe fatete, in functie de starea sufleteasca, de vreme sau de fazele lunii. si buna si rea esti tot tu.

    Răspunde

  3. Myriam
    Oct 17, 2010 @ 11:16:46

    Si eu zambesc pe strada cand imi amintesc de cate ceva de in mod normal ma rascoleste in mod placut si lumea din jurul meu se uita la mine cu privirea aia de „de ce naiba mai e fericita si asta?ar trebui sa revina cu picioarele pe pamant!!” Si am momente de cameleon.Din punctul asta de vedere ma enerveaza ca sunt asa versatila.Ne lipseste curajul sa infruntam cine suntem de fapt:D

    Răspunde

  4. Epiloque
    Oct 17, 2010 @ 01:05:18

    vrem* si altfel* scuza-mi greseliile , dar le-am scris la nervi :*

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 17, 2010 @ 12:23:49

      @Epiloque…ai dreptate,doar cand suntem speriati suntem „altcineva”,cand sunetm speriati ca adevaratul „eu” nu s-ar ridica la asteptarile altora,ca nu ar indeplinii criteriile…dar asta nu cred ca se intampla foarte des…

      Răspunde

  5. Epiloque
    Oct 17, 2010 @ 01:01:43

    Noi oamenii rei sa fim altfeli doar cand suntem speriati, asa vad eu prefacatoria asta , nu e usor sa te prefaci, s-ar putea sa cedezi intr-o zi , de aceea unii nici nu incearca, si sunt convinsa ca toti ne-am prefacut la un moment dat … e o chestiune de timp toata treaba asta, si nu trbuie condamnata , poate are si ea valoriile ei in viata noastra sa ne dam seama de ceea ce suntem defapt , nu crezi ?

    Răspunde

  6. ZuZu
    Oct 16, 2010 @ 18:55:36

    Poate a ofst doar o scapare…caci nu ai putea fi la nesfarsit ”alta, decat tu insuti’…poate simteai nevoia de ceva diferit , ai incercat, nu ti-a placut si te-ai lasat…

    Răspunde

  7. creve
    Oct 16, 2010 @ 08:25:04

    Și de ce ai vrea să fi ce nu ești? Nu văd niciun avantaj în treaba asta. Chiar dacă aparent profiți de anumite chestii, nefiind tu nu ești fericită 🙂

    Răspunde

  8. Trackback: Be yourself… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

