Ramanem la misoginism..

Raman la capitolul „De ce barbatii sunt misogini”(o sa intelegeti ascultand melodia)…Am uitat sa va spun,ca acum 2 saptamani am fost la concert la Tapinarii in IronCity(cred:-?).Compania a fost pe masura,mi-am facut prieteni noi si am acultat muzica,muzica buna.Astazi de dimineata (la 5:30) mi-am amintit o melodie de-a lor,super tare.Probabil o stiti,dar nu conteaza mie imi place foarte mult si astazi am cantat-o toata ziua,inclusiv la ora lu’ dirigu’:D.Am trecut peste starea de emonica in care ma aflam zilele trecute si m-am trezit cu pofta de viata…am cantat,am dansat,am ras(in ratb,pe strada,in clasa,la ore:D)…si am facut poze..Eeeh….

16 comentarii (+add yours?)

  1. TzatzaDeSB
    Oct 21, 2010 @ 21:34:05

    Nu va fie cu suparare stimabile doamne si prea-respectabili domni, cum vine vba aia?”n-am nici-o nevoie” dara totusi simpatica veveritza ghidusha, amu vazui ca vb despre dirig si ore si …. zau ca nu „poci pentru ca sa nu” ma intreb ca prostu’ ,”ca cum” oi fi de altfel, oare cati BARBATI ai cunoscut la un nivel atat de personal incat sa realizezi ca-s unii dintre ei misogini? repet : BARBATI nu baieti.
    nu contest ca exista,cum exista rasisti ,homofobi si alte specii dar… not my point
    intreb doar,nu dau cu parul.

    Răspunde

  2. littlemisssunny
    Oct 21, 2010 @ 15:04:40

    ti-am trimis o leapsa!!😀

    Răspunde

  3. ZuZu
    Oct 20, 2010 @ 23:53:15

    Ce melodie :-s ma inspaimanta ;)) de prost gust…Totusi ma bucur ca nu ai ramas in totalitate la starea de misoginism :))

    Răspunde

  4. creve
    Oct 20, 2010 @ 21:23:43

    Nu există o melodie care să jignească o femeie mai rău decât cea de la Paraziții – Cum să jignești o femei. Practic când am auzit melodia asta de la Țapinarii am râs comparativ cu Paraziții :))

    Răspunde

  5. Chocolate Follie
    Oct 20, 2010 @ 18:07:46

    Doamne, cat ma amuza titlul =)) am sa-l retin! Ma intreb ce fatza ar face o nesuferita daca cineva i-ar adresa o replica de genul😆

    Răspunde

  6. Andera Y
    Oct 20, 2010 @ 15:51:10

    „m-am trezit cu pofta de viata…am cantat,am dansat,am ras” – asta e perfect! Asta e starea perfecta si asa ar trebui sa fim zilnic… sau cel putin sa ne straduim sa fim zilnic.😀

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 20, 2010 @ 16:11:48

      @Andera,am intrat cu nasul in carti,mi s-a taiat pofta de viata,sunt deprimata…nervoasa,simt ca voi ceda psihic,si sunt doar la inceput..

      Răspunde

      • Andera Y
        Oct 20, 2010 @ 17:34:41

        Si mie mi se intampla la fel in fiecare toamna. La mine e din cauza vremii. Ma deprima ploaia si vantul si frigul si cerul gri. Si ma si enerveaza. Incerc, totusi, sa ignor vremea de afara si sa pastrez soarele cu mine chiar daca nu-mi reuseste intotdeauna.😀 Zambeste!

  7. cuvintealese
    Oct 20, 2010 @ 12:10:50

    Ups and downs…😉

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 20, 2010 @ 12:27:21

      @Cuvinte alese postul cu „de ce barbatii sunt misogini”l-am scris fiind foarte nervoasa,si suparata:))…dar intre timp,mi-a trecut:D..(si melodia e cu dedicatie=)) )

      Răspunde

  8. Trackback: Ramanem la misoginism.. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

