Iarasi imi bag codita…

Cred ca sunt o feminista convinsa.Masculii alfa care-mi citesc blogul,sper sa nu se simta jigniti:D,le promit ca intr-una din zile(azi,maine peste 1000 de ani)voi avea ceva foarte bun de spus despre ei:))(astept acel ceva foarte bun).

Pana atunci,voiam sa le intreb pe fete,cate dintre voi se regasesc in imaginile de mai jos:

Eu ma regasesc in ambele imagini:)).Cred ca  toate avem si zile bune si zile mai putin bune.Cred ca fiecare femeie are un ritual de infrumusetare specific.

Si cum eu sunt o veverita curioasa…iarasi o sa-mi bag codita,de data asta in trusa de make-up si as vrea sa stiu ce „ritual” aveti,voi,cele care cititi.Ce produse folositi cel mai des,preferati sa cumparati unele produse sau sa le faceti voi(si ma refer la masti sau tot ce poate fi facut in casa pt ingrijire corporala).Vreau sa aflam cat mai multe lucruri,sa impartasim experiente.Cine e cu mine,mana sus!!!

Este valabila pt toata lumea!!Cine mai doreste,cine mai pofteste?

14 comentarii (+add yours?)

  1. littlemisssunny
    Oct 29, 2010 @ 16:40:38

    o adoor pe michelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iei lepsutaa

    Răspunde

  2. ZuZu
    Oct 25, 2010 @ 14:52:22

    Si eu sunt foarte feminista si te sustin >:) poi in general aleg caile naturale de intretinere dar putin fond de ten si rimel nu strica (am sa fac si eu leapsa) veverita curioasa ce esti >:)

    Răspunde

  3. Trackback: Post pentru codițe de veverițe | Gânduri rupte din mine
  4. papagigli
    Oct 24, 2010 @ 00:12:15

    Veve, ti-ai muscat limba, or what?😀 Uite o sugestie pentru next forest party😉

    Răspunde

  5. papagigli
    Oct 23, 2010 @ 16:36:57

    Feminist sunt si eu, iar in privinta machiatului, avatarul imi demonstreaza inclinatile😀
    Anyway, vorbind de feminism, am avut impresia ca „rosia pudoare”, de la mine, aduce cumva cu tine. M-oi fi inselat?😉

    Răspunde

  6. agathapurple
    Oct 23, 2010 @ 15:19:21

    uhuuuuu daaaa messy hair, tricou larg si mini underwear😀

    Răspunde

  7. littlemisssunny
    Oct 23, 2010 @ 14:38:08

    te-am pus la blog rol!!!(vezi pagina „pentru voi”!

    Răspunde

  8. Andera Y
    Oct 22, 2010 @ 14:43:32

    Inca o leapsa!! Ti-am mai trimis si eu inca una. :)))
    O voi prelua si eu imediat ce sefu’ va parasi incinta ca nu mai scap de el si acu ma ascund ca sa citesc. :)))

    Răspunde

  9. creve
    Oct 21, 2010 @ 23:49:40

    Eu îi mai fur creionul de ochi lui mama să completez integrame. Ea e mulțumită de el și eu la fel că scrie bine :)))

    Răspunde

  10. DianaEmma
    Oct 21, 2010 @ 23:18:48

    Aici sau leapșă?

    Oricum, când am timp, cu plăcere.😆

    Răspunde

  11. Trackback: Iarasi imi bag codita… - Ziarul toateBlogurile.ro
  12. Ovidiu
    Oct 21, 2010 @ 22:03:42

    OFF: Eu acum vad..=)) .Tu la header ai o fraza ” BUN VENIT IN COPAC ! ” mi se pare geniala =)))..

    ON:Pai sa scrii si tu ceva frumos de noi, fiinte blande si gingase ce suntem :))…

    Răspunde

Lasă un răspuns

