Orice sfarsit..

A sunat ceasul. Mă simţeam atât de obosită incât nu am putut să mă ridic din pat. Afară era zgomot, ca în fiecare zi de altfel, numai că astazi era insuportabil. Fiecare mușchi al corpului meu era atrofiat, nu mă puteam mişca. Durerea şi zgomotul infernal de afară mă făceau să îmi doresc tot mai mult să stau în patul meu, să mă prefac că astăzi nu există nimeni şi nimic, doar eu, singuratatea şi durerea trupului meu, nimeni care să îmi disturbe gândurile. La insistenţele ceasului, am reusit să îmi ridic corpul amorţit şi să merg la baie. Apa era rece, curgea pe umerii mei goi, pe pleoapele mele, mă obliga să mă trezesc. În timpul ăsta m-am gândit la viața mea, cât de banală și de lipsită de sens este în momentul ăsta. Aventura, adrenalina și spontaneitatea lipseau cu desăvarșire.

Întotdeauna mi-a fost frică să fac lucruri care mi-ar putea afecta sănătatea fizică sau mentală. Poate eram neofobă, nu m-am gândit niciodată la asta. În primă instanţa, eram entuziasmată; când venea momentul, entuziasmul pierea, teama și plictiseala se instalau în corpul meu, ca un virus ce se raspândeşte în doar câteva secunde după ce ai fost infectat. Îmi era frică să iau decizii. De fapt, eram terifiată.

Am reuşit să-mi dezmorțesc corpul, după duşul rece mi-am revenit, deşi durerea persista. Nu îmi dădeam seama dacă durerea venea din interior, dacă era sufletul meu cel care era supus acestei torturi sau era trupul meu, atât de slab, încât ceda treptat în faţa durerii.

Am încercat să nu mă gândesc la durere, ci să mă contopesc cu ea, să fim o singură instanţă. Am deschis fereastra și am zâmbit soarelui, așteptând să-mi zâmbească şi el, la rândul lui. Se pare că astăzi soarele era prizonier în spatele norilor gri. Griul nu se potrivea unei zi de primăvară cum era ziua aceasta.Sunt lucruri care, puse împreună, nu dau cel mai uimitor rezultat. Combină cărbunii încinşi cu gheaţa, nu o să obţii decât aburi. Aburi care se vor transforma in vapori, vaporii în picături de apă, apa in ploaie. Se pare că cele mai ciudate combinații au efecte inimaginabile.

Mi-am căutat ceva cu care să mă pot îmbrăca.

Sfarsitul primei parti.

6 comentarii (+add yours?)

  1. Andera Y
    Oct 25, 2010 @ 16:29:48

    Astept continuarea, dar sper sa fie uuuun piculet mai vesela… Sper ca totusi, pana la urma, soarele sa-ti zambeasca inapoi.🙂

    Răspunde

  2. creve
    Oct 24, 2010 @ 20:12:05

    emonică mică ce ești😛

    Răspunde

  3. Dianna
    Oct 24, 2010 @ 19:35:19

    Frumos.🙂

    Răspunde

  4. Seventeen.
    Oct 24, 2010 @ 18:33:20

    De ce n-ai pus si continuarea?

    Răspunde

  5. Trackback: Orice sfarsit.. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

