Bere,ceai,apa plata cu lamaie…ce-ti pofteste inimioara..

Zice ‘mnealui ca-i rost de bere..aici .Asadar,se strga catalogul:D

Mi-am amintit de replica unui invatator din clasele primare „Cine e absent sa ridice mana”:))in cazul nostru,cine va fii prezent sa lase un comentariu.. Distractie garantata si zambete multe.

Arata tentant fetele?

Avem si pt baieti:D.

Si referitor la propuneri,laOctoberFest am  observat ieri ca berea are un pret acceptabil(eu am platit 4 lei pe o halba destul de maricica).

17 comentarii (+add yours?)

  1. littlemisssunny
    Oct 29, 2010 @ 19:32:12

    eu prefer limonada:))

    Răspunde

  2. littlemisssunny
    Oct 29, 2010 @ 19:32:07

    eu prefer limoada:))

    Răspunde

  3. 'mnealui
    Oct 27, 2010 @ 16:45:55

    S-a decis: duminica 31 octombrie, ora 15,00, Octoberfest.

    Răspunde

  4. Andera Y
    Oct 26, 2010 @ 16:12:28

    Io viiiiinnnn!!! Abia astept sa ne vedem!!😀

    Răspunde

  5. flaviu5
    Oct 26, 2010 @ 15:24:56

    @veve, mary is my best friend, am fost si vecini o perioada. Cu el imi beau zilele. :))
    @aghatamov, beau dublu pentru tine!🙂

    Răspunde

  6. Gropiţă
    Oct 26, 2010 @ 13:19:23

    nu am mai baut o bere de ceva timp…daca mai „rabd” mult,o sa-i uit si gust amarui…

    Răspunde

  7. agathapurple
    Oct 26, 2010 @ 12:09:14

    😦 ok… beti si pentru mine…

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 26, 2010 @ 12:12:34

      @Agatha,o sa bem,desi ne-ar face placere sa fi si tu cu noi:(
      @Flavius,o sa te anunt cu siguranta:P
      @Mary…vi cu Flavius,ca si el tot de prin partile alea vine:))
      @Andrei, curtea berarilor e langa…important e sa va decideti aspura unui loc
      @Creve,avem detoate.
      @Diana….probabil:))

      Răspunde

  8. flaviu5
    Oct 26, 2010 @ 11:22:24

    Eu, eu! Yooooyooo!!! :)))) Fiind un mare iubitor si consumator de bere, evident ca nu-mi place sa ratez ocazii. Deci Veverito, astept detalii!😀

    Răspunde

  9. Mary
    Oct 26, 2010 @ 10:37:46

    Veve vin si eu, dar sa ma anuntati la ce ora si unde sa fim, adica explicatii cu harta cu tot felu de prosti, ca vin din Ploiesti.
    Siiiii vin sa beau bere :))

    Răspunde

  10. Andrei
    Oct 26, 2010 @ 10:29:53

    Ridic si eu mana😀 Da in Oktober e ieftin dar parca prea arata a bodega deaia… Eu ma gandeam sa mergem prin curtea berarilor. acolo ai loc, e super misto😀

    @mnealui: parca stabilisem 1 – 2😆

    Răspunde

  11. creve
    Oct 26, 2010 @ 08:41:10

    eu vreau o limonadă😀

    Răspunde

  12. DianaEmma
    Oct 26, 2010 @ 00:04:37

    Eu sunt singură care merge la Oktoberfest-uri și bea suc și mănâncă plăcintă cu vișine?😆

    Răspunde

  13. Trackback: Bere,ceai,apa plata cu lamaie…ce-ti pofteste inimioara.. - Ziarul toateBlogurile.ro
  14. 'mnealui
    Oct 25, 2010 @ 22:20:09

    Yesss! Asa Veve! Hai, poate o punem de nu ne mai trezim o saptamana!😉 E, e? Se mai baga cineva? Joi la pranz se face apelul si pe seara vedem unde si cum. In principiu, zice Andrei ca duminica sa poata sa ajunga si un amic de-al lui. Deci, duminica pe la ora 15-16 zic eu.

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 25, 2010 @ 22:45:42

      Duminica la ora aia ar fi perfect.Si cum am spus la October Fest au bere ieftina(400 ml 4 lei)…are si mai mare.muult mai mare dar nu m-am uitat la pret:-?…acum,majoritatea decide:)

      Răspunde

Lasă un răspuns

