De ce?-uri:)

De ce ai mers acolo unde doar voi doi mergeati?De ce ai rascolit prin aminitiri daca nu o mai iubesti?

Intrebari pe care fiecare dintre noi si le-a pus la un momendat!
Ai si tu un De ce?..Da-i grai.

9 comentarii (+add yours?)

  1. Ovidiu
    Oct 29, 2010 @ 21:30:55

    Si ti-am zis , cum ajung in Bucuresti te bat !… :))

    Cat despre „de ce”-ul meu , am destule, vreo 2-3 cam… da astea am sa ti le zic pe mess :)))

    Răspunde

  2. Trackback: Ghici ! « Things worth mentioning
  3. Gropiţă
    Oct 29, 2010 @ 15:03:54

    spun doar: Pentru ca uneori asa trebuie.Pentru ca doare.Pentru ca tace in loc sa vorbeasca,pentru ca asa e el si nu asa cum ti l-ai imaginat tu ( aluzie la…:D ),pentru ca e un munte de motive si…. asta e…

    Move on,girl! >:D<:*

    Răspunde

  4. Epiloque
    Oct 29, 2010 @ 13:25:05

    @Veverita bun bun, dar cand acele amintiri dor ?? ce faci ? zic ca am uitat ceea ce ma facea sa mai sper la inca o relatie cu acea persoana 😀 intelegi ?

    Răspunde

  5. Epiloque
    Oct 29, 2010 @ 13:23:23

    ne mai *

    Răspunde

  6. Trackback: De ce?-uri:) - Ziarul toateBlogurile.ro
  7. Epiloque
    Oct 29, 2010 @ 13:04:39

    Da sunt convinsa ca fiecare dintre noi si-a pus intrebari , dar eu am invatat sa uit ! si sti cum? nemai speand ca se va intoarce , sau nemai sperand ca se mai gandeste la mine, si tac – pac a trecut timpul !
    PS : superba melodia 😀

    Răspunde

    • Veverita
      Oct 29, 2010 @ 13:16:35

      @Epiloque,de ce sa uiti?nu e bine sa uiti,nu vrei s uiti.vrei sa conservi acele amintiri,vrei sa taiasca,sa ramana intacte.In plus…sunt doar De ce-uri:P…nu vom gasi niciodata raspunsul la ele:))

      Răspunde

Lasă un răspuns

