Seek your culture!

Ieri m-am inscris la un concurs.Nu imi amintesc cand am participat ultima oara la un concurs,dar asta suna foarte interesant „Iti pui la incercare inteligenta,creativitatea si spiritul de echipa,iti faci prieteni noi si redescoperi obiectivele turistice si culturale ale orasului tau.”si mi-am spus ca trebuie incercat.

Ai nevoie de spirit de aventura,o camera foto si energie.Nu particip pentru a castiga,particip de curiozitate,vreau sa-mi pun la incercare abilitatile de comunicare cu persoane necunoscute,sa formam o echipa si sa lucram impreuna,cine stie cum ne surade norocul.E mai mult un mod de a iti descoperii sau slefuii aceste abilitati.

Concursul se numeste „Seek your culture.Bucharest photo treasure hunt”.Premiile constau in carti si bilete la teatru si muzee.Aaa,si vom primi o sticla de cola,doar avem nevoie de energie,nu?

As vrea sa aflu ca si voi v-ati inscris la acest concurs, este instigare la cultura.

Mai primiti si o melodie superba,din partea veveritei.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: Seek your culture! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

