Leapsa..hi hi

Azi mi-am luat inima-n dinti,si am trecut la facut lepse.Nu cred ca o sa pot sa le fac pe toate astazi…ca sunt cam multe:D(am fost lenesa in ultima vreme)
Incep cu cea de la Littlemisssunny despre umbrele.Imi place cand ploua,imi place toamna la nebunie,ador ceata dimineata si multele frunze de pe strada.Am „furat”o umbrela de la don’soara,pt ca mi-a placut foarte mult.

O sa continui cu cea de la Andera Y,unde trebuie sa enumar cele mai frumoasa tari,orase si locuri in care am fost,cu poze doveditoare,apoi sa spun despre cele mai frumoase filme vazute si cele mai frumoase carti citite.Aici,voi include si leapsa de la Creve,unde trebuie sa vorbesc despre cele mai frumoase 5 carti citite.

Asadar,voi incepe cu tarile vizitate.Pana acum am vizitat doar Italia,este o tara foarte frumoasa,cu oameni primitori(cel putin asa au fost cei care au fost in preajma mea).

 

Orase nu am vizitat foarte multe,dar cel mai mult mi-a placut Sighisoara si Roma(nu am poze de la Roma momentan).Sunt pur si simplu indragostita de cetate.Am amintiri foarte frumoase acolo,sper sa ma pot intoarce.

 

Filme,am vazut atat de multe,incat nu stiu daca imi voi aminti numele tuturor:).Incep cu Sweet November,fiind in noiembrie urmat de City of Angels,If only si Going the distance.

Dintre carti imi e greu sa aleg.Incep cu Harry Potter-toate mi-au placut la nebunie,vreau sa le recitesc,si abia astept ultima parte sa apara in cinematografe,apoi Panza de paianjen-Cella Serghi~>mi-aplacut foarte mult povestea Dianei(cred asa se nume apersonajul principal)era o tanara cu aspiratii inalte,care din pacate nu a putut ajunge acolo unde si-a dorit fara sa raneasca pe nimeni.Memoriile unei gheise-Arthur Golden~>imi place cultura japoneza,iar cartea m-am facut sa ma indragostesc de tot ce tine de Japonia.Mandrie si prejudecata-Jane Austen~>imi plac povestile de dragoste,si cele de „epoca” si P.S. I love you~>mi-a placut la nebunie,a fost singura carte care m-a facut sa plang:))..Mi-a placut caracterul protagonistei,o femeie puternica,iar din film doar Gerard Butler.(nu va recomand filmul,este o porcarie,cititi carte)

Acum urmeaza 5 melodii preferate.Greu de ales,dar voi incerca

Compact-Mi-e dor de tine

Breaking Benjamin-Without you

Nimeni Altu’-Ingeri si Demoni

Mai este o melodie din Twilight care imi place extrem de mult,o ascult de cateva saptamani bune si nu ma satur de ea,nu stiu cine o canta si nici cum se numeste,din pacate

Maroon 5-Goodnight.

Lepsele merg mai departe la Grapefruits,Zuzu,Chocolate Foille, Creve,DiannaEmma si lui Filip>:)…si evident,oricine vrea sa le faca

17 comentarii (+add yours?)

  1. Numele Trandafirului
    Noi 03, 2010 @ 11:38:17

    dupa ce citesti o carte, filmul ti se pare o porcarie .. la fel si in cazul filmului: Mandrie si prejudecata ; cartea a fost superba..

    Răspunde

  2. Trackback: Mă plângeam că nu mai am primit lepșe « Blog cu gânduri 3D
  3. ZuZu
    Noi 03, 2010 @ 00:36:52

    Merci de lepse ;;), insa le-am facut pe toate :-s ;))

    Răspunde

  4. littlemisssunny
    Noi 02, 2010 @ 21:50:42

    si eu si eu si euuu :)):)):)) :*

    Răspunde

  5. DianaEmma
    Noi 02, 2010 @ 21:33:49

    Mersi, dar ultima am făcut-o, eu nu umblu cu umbrele.😆

    Răspunde

  6. florin
    Noi 02, 2010 @ 17:50:48

    Am preluat leapsa cu umbrele de la Filip si cu ocazia asta am intrat si pe blogul tau.Imi place .:D

    Răspunde

  7. Mary
    Noi 02, 2010 @ 17:14:38

    A 7 -a carte din Harry Potter va fi impartita in 2 filme😀

    Răspunde

  8. Filip
    Noi 02, 2010 @ 16:35:35

    una-i gata🙂

    Răspunde

  9. creve
    Noi 02, 2010 @ 15:49:10

    în ce constă leapșa despre umbrele?😀

    Răspunde

  10. Scorţişoară
    Noi 02, 2010 @ 15:38:56

    De ce nu ţi-a plăcut filmul P.S.: I love you?😦 Mie mi-a plăcut la nebunie!

    Răspunde

    • Veverita
      Noi 02, 2010 @ 15:40:15

      Pentru ca e o tampenie,in comparaatie cu cartea…

      Răspunde

      • Talitha
        Noi 03, 2010 @ 12:03:56

        Eu nu pot să compar o carte cu un film, chiar dacă sunt ambele centrate pe acelaşi subiect. E aproape imposibil să rezumi într-un film un roman întreg, de aceea eu cred că ar fi indicat să le privim din puncte de vedere diferite. Cărţile să le judecăm după anumite criterii, filmele să fie criticate din alte perspective… Eu întâi am văzut filmul P.S: I love you, apoi am citit cartea. Filmul a rămas printre favoritele mele, cartea deasemenea. În cazul Memoriile unei gheişe, întâi am citit cartea, apoi am văzut filmul. Într-adevăr, sunt diferenţe enorme… sunt fragmente şi scene întregi peste care s-a sărit, mă aşteptam să văd anumite lucruri, dar nu s-a întâmplat aşa şi cu toate acestea nu pot spune că nu a fost un film reuşit, care mi-a plăcut. Hmm… nu cred că voi putea judeca vreodată un film după carte.🙂

      • Satirikon
        Noi 03, 2010 @ 23:41:36

        Clar ai dreptate Thalita. Dar exista si exceptii

  11. Seventeen.
    Noi 02, 2010 @ 15:12:10

    Melodia din Twilight -> Star Salzman – Long Night

    Răspunde

  12. Trackback: Leapsa..hi hi - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

