Muzica de azi vs. muzica de ieri

Astazi de dimineata am descoperit ceva ce-mi va face zilele mai bune de-acum incolo,diminetile mai putin mohorate si imi va fi mai usor sa ignor anumite persoane-se numeste ROCK FM.Eram intr-o cautare disperata de muzica pt sufletul meu,m-am saturat sa aud peste tot beat-uri house, „muzica de club” si…cam atat,ca altceva nu se mai aude la radio,in afara de revista presei si stiri.

La una din orele extrem de plictisitoare,unde profa care vorbeste este un fel de background noise pt mine-citesc la orele plictisitoare:D-ascultam si minunatul post de radio si am auzit melodia celor de pa Pheonix-Fata verde,o melodie superba,o melodie ce-mi aduce aminte de copilarie.Am o lista intreaga cu formatii care fac parte din copilaria mea:N&D,Voltaj,Compact,Talisman,Semnal M etc etc

Astazi, muzica romaneasca nu mai e ce a fost o data.Mi-e dor sa aud la radio o melodie pur romaneasca,in limba romana,nu in engleza.Daca vreau sa ascult o melodie in engleza You Tube-ul imi sta la dispozitie.

Ori suntem romani,ori nu mai suntem(haha..:D)

Voua ce va place mai mult?Muzica in limba engleza cantata de  persoane „talentate”- bum bum bum- sau muzica noastra,romaneasca de acum cativa ani? Eu sunt pentru:

8 comentarii (+add yours?)

  1. chankelee
    Noi 07, 2010 @ 19:15:53

    City Fm si Rock Fm …goood :X

    Răspunde

  2. Talitha
    Noi 06, 2010 @ 13:36:47

    Mie nu mi-au plăcut niciodată cei de la Bosquito! Bleah! 😛

    Răspunde

  3. Andera Y
    Noi 05, 2010 @ 14:22:52

    Ascult de toate, in general. Ma mai apuca uneori si ascult in continuu muzica romaneasca mai veche. Pentru fiecare am cate o amintire. 😀

    Răspunde

  4. addicted
    Noi 05, 2010 @ 12:14:02

    Mie-mi plac si alea vechi ale noastre, pentru ca ma duc cu gandul la vremurile de atunci si pentru ca acum chiar le inteleg versurile! :)) Si-mi plac si cele straine dar de calitate,nu cu doua versuri repetate la nesfarsit.

    Răspunde

    • Veverita
      Noi 05, 2010 @ 12:22:25

      @Addicted…din cele straine ascult si eu.pe mine ma supara faptul ca romanii nu mai canta in limba lor,ci snobismul lor care a depasit limita,si s-au apucat cu totii sa cante in engleza…Si eu inteleg acum versurile,chiar daca si atunci le fredoman,nu aveau aceeasi insemnatate.

      Răspunde

  5. creve
    Noi 04, 2010 @ 20:11:25

    Hrubaru e tata lor la Rock FM ;))

    Răspunde

  6. 'mnealui
    Noi 04, 2010 @ 19:15:33

    De vazut… de auzit…

    Răspunde

  7. andrei
    Noi 04, 2010 @ 19:11:45

    Eu prefer muzica straina dar de calitate. De calitate poate sa fie mai veche sau mai noua.

    Răspunde

Lasă un răspuns

