Stinge lumina!

Stinge lumina,nu lasa apa sa curga daca nu ai nevoie decat de un pahar,fi adeptul dusurilor scurte,inchide calculatorul cand pleci de acasa,recicleaza hartia/sticla/plasticul,fi civilizat si arunca ambalajele la cosul de gunoi,nu pe strada.

 

12 comentarii (+add yours?)

  1. rockerdiliu
    Noi 13, 2010 @ 09:44:14

    Mda…ar fi nevoie de o campanie insotita de batai crunte si amenzi ingrozitor de mari ca sa se vada niste rezultate

    Răspunde

  2. Rares Cojocaru
    Noi 10, 2010 @ 21:56:29

    Sring lumina cand nu sunt in camera de mult.Sau apa..nu o las nicioada sa curga in continuu cand ma spal pe dinti.

    Voie buna.!

    Răspunde

  3. Dianna
    Noi 09, 2010 @ 21:05:19

    Dupa ce am citit postul tau, am stins lumina. :))
    Faina poza.😀

    Răspunde

  4. Gropiţă
    Noi 09, 2010 @ 11:01:59

    Asa!\m/

    Răspunde

  5. dinparti
    Noi 09, 2010 @ 09:16:18

    Nu, nu, nu, nu, nu, nu si nu.

    Răspunde

  6. Andrei
    Noi 09, 2010 @ 04:53:35

    Deci Veve, tu ca sa scrii acest post ai avut calculatorul si lumina aprinse. Eu ca sa iti raspund la fel. Apa nu prea beau. Dus scurt ce inseamna?😛

    Răspunde

  7. cuvintealese
    Noi 09, 2010 @ 02:47:31

    Geniala poza😀
    Televizorul il deschid rar, mi-as dori deloc, dar nah mai trebe din cand in cand.Becuri: folosesc excesiv doar 1.Dusul atinge cu greu 10 min.Dus nu baie, ca daca e vb de baie o umpli si poti sa stai cat vrei😀. Ar mai fi , cand ma rad deschid apa doar cand am nevoie nu o las aiurea sa curga.Nu prea arunc pe strada, zic nu prea pt ca sunt situatii cand oricat as cauta un cos…nu este .

    In rest sper sa ne recileze cineva si pe noi 😀

    Răspunde

  8. Andera Y
    Noi 09, 2010 @ 00:06:42

    La fel ca si Alex si DianaEmma, nu pot fara bai luuungi. Uneori stau cu orele in cada pana incepe mama sa tipe la mine sa ies. :))

    Răspunde

  9. freeseodesign
    Noi 08, 2010 @ 22:43:39

    sorry, imi place sa ma relaxez cu orele in cada plina cu apa……. in rest totul e ok🙂

    Răspunde

  10. DianaEmma
    Noi 08, 2010 @ 22:19:44

    Le fac pe toate enumerate… am și becuri economice… nu țin aiurea TV-ul deschis și nici 7 becuri deschise în casă… cumpăr numai hârtie ecologică… dar nu pot să fac dușuri scurte… fără băi nu pot, nu pot.😆

    Răspunde

    • Veverita
      Noi 09, 2010 @ 18:13:49

      @Diana Emmama bucur ca esti ecologista…pacat de baile alea lungi:))
      @reeseodesign eu ma plictisesc groaznic in baie:))dusul meu tine 10 minute:D
      @Cuvinte Alese am si eu cativa de reciclat:))
      @andrei,dus scurt inseamna cel mult 15 minute…in fvoarea bailor de 2 h sau dusurile de 45 de minute:))

      Răspunde

  11. Trackback: Stinge lumina! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

