Sufletul metalic al orasului..

Astazi am fost plecata toata ziua,cred ca nu am stat decat vreo ora si jumatate acasa.De la scoala am trecut la A-chan,unde am papat o ciorbita delicioasa si un ostropel cu mamaliguta fantastic.Dupa care am plecat „cu treaba”,mi-am vizitat o prietena,m-am plimbat prin magazine,am fost la Sefu’,iar intr-un sfarsit am ajuns si eu acasa,asta se intampla pe la 4 jumatate cred.Am ajuns acasa,am intrat pe blog,am citit cateva dintre blogurile din lista si am plecat iarasi.Am refacut un traseu pe  care l-am evitat multa vreme,am mers pe strada zambind,m-am bucurat de luminile orasului,de cantecul lui,de aglomeratie,de agitatie.Iubesc orasul,iubesc sa ma plimb pe strazi,de mana cu persoane dragi mie,sa discutam iar dupa ce ne epuizam energia,sa bem o cafea la o terasa sau sa stam pe o banca in parc.Iubesc sufletul metalic al orasului!

Ai multumesc lui Dee ca m-a scos afara,mi-a spui ca „ai e dor de sufleul meu”.Multumes Dee!

Zilele urmatoare voi pleca la tara,si nu voi mai putea posta.O sa merg sa ma-mi vizitez „copacul natal” de care mi-e atat de dor..O sa va aduc poze si ghinde,promit!

11 comentarii (+add yours?)

  1. 'mnealui
    Noi 14, 2010 @ 16:32:10

    Iubesti sufletul metalic al orasului si cand faci un semafor de cate trei-patru ori? Io nu! As pleca si maine!

    Răspunde

  2. jemoi
    Noi 12, 2010 @ 22:31:28

    Veverita esti tu cea roscata din poze sau doar la abureala.Eu sunt un om serios.Daca o sa ma decid sa-ti comentez pe blog trebuie sa stiu exact datele problemei.

    Răspunde

  3. DianaEmma
    Noi 12, 2010 @ 02:03:12

    Uneori trebuie doar să ne scoată cineva afară din casă.

    Răspunde

  4. Mariciu'
    Noi 11, 2010 @ 15:56:00

    Aşteptăm şi un semn după ce interacţionezi şi cu sufletul botanic al provinciei!🙂

    Răspunde

  5. Andera Y
    Noi 11, 2010 @ 13:32:27

    Uffff ce-as pleca si eu… Da, iubesc orasul, da’ uneori chiar simt o nevoie acuta de liniste si pace…
    Have fun!😀

    Răspunde

  6. Talitha
    Noi 11, 2010 @ 09:13:28

    Mă bucur că ai parte numai de bine! >:D< Să papi struguri şi nuci, veve, dacă tot ajungi la ţară. Te-am pupat!

    Răspunde

  7. dinparti
    Noi 11, 2010 @ 08:26:37

    Ce bine-o fii în pielea ta…

    Răspunde

  8. Trackback: Sufletul metalic al orasului.. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

