Cum a apaut Veverita?

Cand am fost la blogmeet,am cunoscut oameni noi,printre care si un curios pe nume Satirikon care a puns intrebarea „De ce ti-ai facut blog?”(sau ceva de genul:-?)Ei bine,acum o sa-ti raspund,cu lux de amanunte.

Urmaream blogul unei prietene acum ceva timp,si pentru comentarii foloseam name-ul „veverita”;”veverita” a aparut in urma cu un an,o persoana foarte draga mie mi-a spus ca sunt curioasa  si roscata:)) ca o veverita.

Blogul,a aparut in urma unei dezamagiri,a unei „depresii”(pana si veveritele zambitoare pot fi  triste,sa stiti:P) din dorinta de a-mi face prieteni noi, la indemnul unor prieteni(carora le multumesc).Initial,am avut alt blog,dupa care prin mai,m-am hotarat sa-mi fac propriul blog(primul era al unui prietn,eu doar postam,nu aveam dreptul la nici o modificare)si uite asa,a aparut blogu lu’ Veve.Nimic deosebit pana aici,nu?Ma bucur,imi creste inima cat un cozonac(mai da si peste:D)cand mi se spune „imi place foarte mult blogul tau,bravo ca te poti exprima”.

Intre timp,am aflat ca imi place sa scriu,foarte mult:D

 

Cum a aparut bogul vostru?

 

17 comentarii (+add yours?)

  1. Myriam
    Noi 24, 2010 @ 18:56:00

    Blogul meu n-a aparut initial ca blogul meu,ci un blog in colaborare cu inca doua prietene,care a murit cand am inceput sa ne facem fiecare blog pe cont propriu(ca nu mai mergea sa scriem toate trei pe un blog). A…si Myriam s-a nascut dupa ce-am citit „Diavolul se imbraca de la Prada”.Pe sefa diabolica o chema de fapt Miriam si da…poate nu-i cu Y dar i-am dat eu personalitate.A fost dragoste la prima vedere…nu stiu cum de mi-a venit exact numele ala in minte cand a trebuit sa-mi fac un nickname,dar cert este ca a ramas.In esenta blogul a ramas din nevoia de speak-up si din placerea pentru scris,placerea de-a impartasi pareri si intamplari cu altii sau efectiv de-a avea persoane cu care sa impartasesti anumite indoieli,persoane care sa nu te cunoasca si sa priveasca situatia doar prin prisma prin care tu ii faci sa priveasca.

    Răspunde

  2. MIKA
    Noi 23, 2010 @ 14:02:50

    Stii? cand faci ceva cu mana ta …se numeste lucru manual si nici naiba nu desface .Foarte bine ca te-ai hotarat sa-ti faci blogul tau ,nu de alta ,dar a depinde de cineva este cel mai nasol lucru .
    Scrieri cat mai multe sa ai.

    Răspunde

  3. Andera Y
    Noi 23, 2010 @ 10:18:00

    Acum 2 ani cand am postat prima data, habar n-aveam in ce ma bag. Blogul a aparut ca raspuns la blogul unui prieten; tocmai de-aia am si pus o descriere aiurea, iar titlul initial era tot un raspuns la titlul blogului lui. Asadar… blogu’ meu a aparut total aiurea.😀

    Răspunde

  4. Black Angel
    Noi 20, 2010 @ 23:58:26

    nu a intreba…. ca nu pot sa explic! l-am facut din curiozitate :))

    Răspunde

  5. DianaEmma
    Noi 19, 2010 @ 23:16:25

    Acum vreo 5-6 ani aveam un jurnal pe un site și mai scriam pe ăla de hi5, dar n-aveam treabă blogosfera. Atunci am prins gustul scrisului public.
    Apoi, acum 3 ani am avut două fete în gazdă și făcusem un blog de amuzament despre aventurile noastre tâmpite de zi cu zi și vecina de dedesubt.😆
    Și nu citeam decât un singur alt blog.😆
    După ce au plecat ele a fost ciudat să continui numai acel blog… era altă formulă în viața mea… mult timp am analizat detalii… și un eveniment puternic din viața mea m-a făcut să aleg formula actuală. Abia atunci am cunoscut mai bine blogosfera.

    Răspunde

  6. carbonaru
    Noi 19, 2010 @ 19:36:23

    Dupa ce am citit vreun an bloguri…m-am gandit ca poate ma va ajuta cu ceva. Si sunt convins ca ma ajuta.

    Răspunde

  7. biancasipunct
    Noi 19, 2010 @ 19:35:01

    Bravo!
    Acum trebuie sa ti se umfle inima ca un cozonac😀
    Dar vezi sa nu explodeze ca vreau sa mai scrii ;;)

    Răspunde

  8. Ovidiu
    Noi 19, 2010 @ 13:38:01

    Veve , I. din spatele blogului, aceeasi fata superba pe care o stim cu totii..😀 .Sa stii ca Veverita ti se potriveste cel mai bine si sa stii ca ai facut un lucru bun ca ai continuat dupa 10.000 !😀 :*

    Răspunde

    • Veverita
      Noi 20, 2010 @ 10:27:21

      @Ovidiu,veverit e deja o parte din viata mea,la care deja nu mai pot renunta.Fata superba?…ma faci sa rosesc:”>.

      Răspunde

      • Ovidiu
        Noi 20, 2010 @ 19:10:53

        Cand rezolvi problemele cu pcul si intri pe mess, da un buzz ceva , eu in ultima perioada am tot fost preocupat de niste treburi si am vrut sa le termin si n-am mai vorbit.:D… .

  9. dinparti
    Noi 19, 2010 @ 11:02:19

    De obicei din plictiseală. Pură şi dureroasă plictiseală.

    Răspunde

  10. 'mnealui
    Noi 19, 2010 @ 10:33:08

    „bravo ca te poti exprima”. Cum adica? :))

    Răspunde

    • Veverita
      Noi 19, 2010 @ 11:55:31

      @’mnealui…sunt persoane care nu spun nimanui ce gandesc/cred despre cei din jur sau anumite situatii.se cenzureaza,sau pur si simplu evita subiectul.eu nu m-am abtinut niciodata de la a spune ce gandesc,am invatat asta la scoala…ne spunea profa de romana „raspunde,vorbeste,invata sa te exprimi”chiar daca nu era raspunsul corect.

      Răspunde

  11. creve
    Noi 19, 2010 @ 00:34:51

    pe mine m-a ”forțat” o prietenă. M-a bătut la cap până mi-am făcut blog :)) Cu timpul am prins gustul😛

    Răspunde

  12. Roxana Călinescu
    Noi 18, 2010 @ 22:28:04

    Drăguță descriere ;)) „NightOn” nu a fost nighton dintotdeauna😛 inițial îmi făcusem un blog pe blogspot, se numea „Despre”, apoi m-am mutat pe wordpress sub aceeași denumire, iar la începutul anului, în ianuarie, am trecut pe domeniul propriu și-am devenit „NightOn”. Sincer, când mi-am făcut blogul, eram în mijlocul unui eveniment, o grămadă de treabă ce aveam, dar la 7 dimineața eu îmi făceam blog și scriam primul articol (care e jalnic btw, dar nu l-am șters :)) ). L-am făcut dintr-o ambiție prostească și nu mă așteptam să mă țin de el prea mult, dar uite că de atunci a trecut deja 1 an și-un pic ;)) Sunt tare mândră de blogul meu😛.

    Răspunde

  13. Trackback: Cum a apaut Veverita? - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

