Gustarica yumm-yumm..

Soseste iarna in curand,deja ne bate la usa,iar eu as manca din ce in ce mai mult.Gresesc ca nu mananc dimineata(nu ma trageti de urechi:D),pentru ca de obicei,nu am timp,dar imi cumpar mereu un covrig cand ajung la scoala.

Nu stiu daca si voi sunteti la fel,dar eu cand stau la calculator simt mereu nevoia sa rontai ceva.Si ca sa nu mai cumpar ciocolata si biscuiti,imi cumpar iaurt,mere,lamai,morcov si orice alt fruct gasesc la magazin.

Aseara,la fel simteam ca nu am mancat de 2 zile,am fost la magazin mi-am luat 2 mandarine si un iaurt,aveam cateva mere pe care le-am tocat,le-am pus intr-un castron impreuna cu iaurtul si yumm yumm-poate suna ciudat,dar e delicios.

As fi vrut sa mananc morcov-pe care il spal,il dau pe razatoare si pun zeama de lamaie peste el-dar nu am gasit(nu criticati gusturile mele pana nu gustati,e absolut delicios si plin de vitamine).

Voi aveti gustarele preferate?

19 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela
    Noi 30, 2010 @ 21:00:19

    yummmi .. mi-ai făcut poftă!

    Răspunde

  2. Grapefruits
    Noi 29, 2010 @ 20:32:09

    trebuie sa fie ceva sarat, neaparat: alune, rontaieli in general.

    Uneori imi place sa tai cubulete de lamaie, sa adaug miere, sa las totul la frigider pt cateva ore…se dovedeste a fi un desert super delicios si sanatos.

    Răspunde

  3. Myriam
    Noi 24, 2010 @ 18:50:25

    Si eu mananc,mai ales acum fructe multe multe…dar nu prea le-am combinat cu iaurt ca stomacul meu o lua razna .Dar suna chiar bine combinatia ta,in ciuda acestui aspect….Eu rontai la alune cand am in casa.Nu ma pot abtine.Sau o o bucatica mica de ciocolata o data pe zi,numai cat sa-mi puna sangele in miscare.Bomboane mentolate.Placeri vinovate:X

    Răspunde

  4. Marian
    Noi 23, 2010 @ 20:30:10

    Ma duc sa fac o limonada si apoi citesc postul :))

    Răspunde

  5. Bogdan Popa
    Noi 23, 2010 @ 18:21:13

    Ah… eu venisem capsat pentru „dansul” in ploaie. Se pare ca am ramas doar cu ploaie in gura.. Uf!

    Răspunde

  6. MIKA
    Noi 23, 2010 @ 14:07:43

    Nu critic nimic .Eu am mai bine de 3 ani de cand in salate folosesc numai lamaie.Suntem satui iernile de muraturi cu oteturi si altele ,asa ca lamaia este cea mai buna si ….are si efecte benefice.😉

    Răspunde

    • Veverita
      Noi 23, 2010 @ 15:45:40

      @Mika,nimanui in afara de mie,nu i-a placut combinatia de morcov cu lamaie.eu o ador pur si simplu:X.Si multi s-au uitat starmb cand le-am spus:)),d-astea nu vrea critica la gusturile mele

      Răspunde

  7. Lusio
    Noi 23, 2010 @ 14:00:05

    Eu simt nevoia doar cand ma uit la un film/serial😀 In rest nu prea.

    Răspunde

  8. 'mnealui
    Noi 23, 2010 @ 13:48:32

    Nasol. Nu merge cu bere.

    Răspunde

  9. DianaEmma
    Noi 23, 2010 @ 11:12:57

    Eu ronțăi direct morcovii.😆

    Nu prea am poftă de ronțăieli. Poate e de la faptul că eu mănânc dimineața, chiar că rup 5 minute de somn.

    Răspunde

  10. Andera Y
    Noi 23, 2010 @ 10:51:06

    Imi place sa mananc lamaie cu zahar. Mananc asa de cand eram mica si-mi punea mama pe o farfuriuta cateva felii de lamaie cu zahar presarat pe deasupra. Imi place!😀 Si-apoi, ca tot e vorba de lamaie, vara clar trebuie sa am cate o carafa de limonada facuta de mama in fiecare zi.
    Cand sunt in fata calculatorului am acelasi obicei ca tine: trebuie sa rontai ceva!😀 Fie ca-s seminte, floricele, covrigei sau fructe sau mai stiu eu ce, dar clar trebuie sa mananc ceva.

    Răspunde

  11. creve
    Noi 23, 2010 @ 09:08:44

    când văd lămâie îmi curge apă-n gură :))

    Răspunde

  12. Numele Trandafirului
    Noi 23, 2010 @ 01:24:35

    mie imi place sa GATESC. si doamne cate arome. si ce miros.. mmmm.. yummy….😡

    Răspunde

  13. imperfectgirl18
    Noi 22, 2010 @ 21:02:28

    mananci*

    Răspunde

  14. imperfectgirl18
    Noi 22, 2010 @ 21:02:04

    eu mananc multe fructe
    si exagerat de multe dulciuri, rusine mie.
    totusi..ar trebui sa pui mana sa mananc si acasa ceva :-w

    Răspunde

Lasă un răspuns

