Gedachten#10

Probabil v-ati intrebat ce inseamna gedachten;inseamna gand,in olandeza.M-am gandit,sa postez din cand in cand,cate un gand razlet,ce nu-si gaseste loc in mintea mea.

Cred in mine,cred in ceea ce-mi doresc deci nu este imposibil.

 

15 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela
    Noi 30, 2010 @ 20:53:53

    Eu am multe pe desktop şi pe frigider. Şi de obicei notez cuvinte sau ce trebuie să reţin pentru mine.

    Răspunde

  2. Talitha
    Noi 27, 2010 @ 12:22:47

    Cât optimism… Doar că uneori unele lucruri chiar sunt imposibile. 🙂

    Răspunde

  3. DianaEmma
    Noi 25, 2010 @ 22:24:42

    Știi olandeză? 😀

    Răspunde

  4. Gropiţă
    Noi 25, 2010 @ 19:23:01

    o ai de la mine..cred:))

    Răspunde

  5. Mihai Likar
    Noi 25, 2010 @ 15:25:02

    aceasta ar trebui sa ne spunem fieceare dintre noi

    Răspunde

  6. agathapurple
    Noi 25, 2010 @ 03:13:35

    positive Veve :*

    Răspunde

  7. Trackback: Gedachten#10 - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

