Lipsă acută de inspiraţie..

De cateva ora incerc să scriu,rumeg câteva idei dar nici una nu este suficient de bună pentru acest post de sâmbătă seara.Am pus ceva muzică să-mi linştească gândurile tulburi,să le calmeze.Schubert te unge pe suflet,ajunge direct la inimă,Sixx:A.M o face să palpiteze.

In seara asta,am răscolit printre amintiri palpabile,imagini cu mine,cu ei,cu noi.Am gasit vechi „creaţii” ale mele,de care uitasem complet.Imi place atat de mult să merg cu gândul departe,să mă transpun intr-o alta lume,o lume in care pot fi cine vreau,când vreau si totul trece mecanic pe hartie.Hârtia asimilează infometată cerneala,se sarută parcă,se iubesc şi se contopesc in litere,apoi in cuvinte ce dau sens visului in care sunt pierdută.

Inchid ochii si ignor zgomotul de afara,este irelevant.Mă pierd iar printre vise,de data aceasta un vis alb,cu miros de portocale si ciocolata.Pianul imi cântă in urechi,armonios.

Şi uite că a mai trecut o zi,tic-tac tic-tac…

10 comentarii (+add yours?)

  1. Chocolate Follie
    Dec 01, 2010 @ 00:51:27

    …si cam asa trec toate, numai ca in unele „Tic-tac!”-ul rasuna mai puternic sau mai slab…:)

    Răspunde

  2. Mihaela
    Noi 30, 2010 @ 20:46:23

    ehe, cineva ascultă muzică clasică din când în când. Nu eşti singura. Calmează şi inspiră.

    Răspunde

  3. papagigli
    Noi 28, 2010 @ 12:09:02

    veve
    Uite cum iti complici tu singura existenta. Asculta, cind observi ca esti down si cind te parasesc toate muzele, deschide Gazeta Sporturilor. Te asigur ca-i mai tare decit un Stand-up comedy😉 si vei gasi subiecte nenumarate de dezbatut si mai ales, de combatut. Si sa nu-mi spui ca nu-ti place sportul, ca doar nu te pun s-alergi printre blocuri😆

    Răspunde

    • Veverita
      Noi 28, 2010 @ 13:01:24

      Papagigli,nu citesc gazeta si sunt putine sporturi care imi plac.Si cand sunt down,reusesc sa ma ridic de una singura,nu am nevoie de ajutor;).Nu imi complac existenta…cu totii avem momente bune si rele,nu cred ca tu esti fericit tot timpul si zambaret..

      Răspunde

      • papagigli
        Noi 28, 2010 @ 14:45:21

        veve
        Era o idee, nu un ordin😛 Oricum, cine a spus ca trebuie sa te complaci, ca sincer nu ti-am inteles fraza de pe urma?

  4. creve
    Noi 28, 2010 @ 09:43:00

    cu toții avem astfel de momente😀 am postat într-un timp de 2 ori pe lună :)))

    Răspunde

  5. sergiulucian
    Noi 27, 2010 @ 23:49:26

    😦 Se intampla din pacate si la mine foaaaaarte des :((

    Răspunde

  6. Trackback: Lipsă acută de inspiraţie.. - Ziarul toateBlogurile.ro
  7. eu...
    Noi 27, 2010 @ 20:20:59

    Si vine alta „tic-tac tic-tac… ”😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

