Luminiţa de la capătul tunelului..

Parcă văd ceva sclipitor acolo , departe , foarte departe.Astăzi parcă toate au fost mai frumoase , colegii mai respectuoşi(da , bine asta e doar in mintea mea)profesorii mai ingădutori(vai , ce imaginaţie bogată am:)) )ziua mai călduroasă , soarele mai strălucitor , aerul mai puţin poluat , ratb-ul mai puţin mirositor , şoferi mai civilizaţi iar eu aberez mai mult ca niciodată:)).

Poate din cauza testului la matematică , de care sunt mândră , am luat 7 prin forţe proprii + 1 punct de la dirigu’ inseamnă 8.Ştiţi voi ce înseamnă asta pentu mine?Înseamnă că văd luminiţa de la capătul tunelului , bacul nu mai pare aşa întunecat şi parcă e puţintel roz:)) acum.

Şi uite că mâine e Decembrie,luna mea preferată,luna care miroase a scortişoara,a portocale si mandarine,a bunătăti,probabil fum de ţigară şi parfum..dar să nu ne abatem de la subiect:D.

Mai este puţin şi vine Moşu’…deci,va trebui să-i scriu şi eu , ca toţi copii o scrisorica,unde să-i spun ce-şi doreşte sufleţelul meu cel mai mult şi mai mult.Voi i-aţi scris Moşului?

22 comentarii (+add yours?)

  1. ZuZu
    Dec 02, 2010 @ 21:32:14

    Iar tu aberezi mai mult ca niciodata =)) asta e liminita nu ?:>
    Eu inca nu i-am scris mosului, dar o voi face zilele astea, ca sa aibe timp sa procure tot ce-mi doresc >:)

    Răspunde

  2. Rudolph
    Dec 01, 2010 @ 20:10:58

    Bey, dupa cum vedeti, eu sunt Rudolph The Red-Nosed Reindeer si mai lasati-o dracu cu pretentiile ca ma cocosaza Nea Caisa cu cite cadouri baga-n sanie!

    Răspunde

  3. Andera Y
    Dec 01, 2010 @ 20:03:22

    Felicitari pentru rezultatul la testul de la matematica! Aveam si eu o mare oroare de matematica si de examenul la matematica de la bac, dar am scapat de el mai bine decat ma asteptam. 😀
    Sa-i scriu Mosului? Inca nu… dar i-am soptit asa, intr-o doara, ca as vrea o caciula. :))

    Răspunde

  4. Numele Trandafirului
    Dec 01, 2010 @ 19:36:49

    eu imi doresc iubire, multa iubire, sanatate si liniste

    Răspunde

  5. Myriam
    Dec 01, 2010 @ 15:54:04

    I-as scrie Mosului,dar nu stiu ce sa-i cer,nici spiritual dar nici material.Vreau sa zic…ceva ce sa nu fi fost si in listele de anul trecut. Abia astept sa treaca tezele ca sa ma indragostesc oficial de Decembrie si sa pot sa-mi setez motorasul pe Craciun,nu pe stres,invatat si alte de-astea.Bravo pentru rezultatul la mate si tine-o tot asa!

    Răspunde

  6. 'mnealui
    Dec 01, 2010 @ 13:52:49

    Bravo! Acum pentru ca ai fost fetita cuminte, ia spune-i tu lu’ mosu’, ce-ti doresti?

    Răspunde

  7. Mihai Likar
    Dec 01, 2010 @ 04:49:36

    felicitari pentru succesul tau in tainele matematicii:)

    Răspunde

  8. Chocolate Follie
    Dec 01, 2010 @ 00:48:23

    Pfff, problema mare cu bacul asta si mai ales daca dai la mate! Nu pot decat sa iti urez mult succes! :*
    Eu la Mos Nicolae nu am sanse, decat daca o sa imi fac putin timp pe 5 sa trec prin Cora sa imi iau o galeata de Finetti si o ditamai sticla de Pepsi 😆 insa de la Mos Craciun am asteptari mari! De-abia astept sa merg acasa…8->

    Răspunde

  9. Ovidiu
    Noi 30, 2010 @ 23:39:53

    da stai asa, cand vine?… :)), maine sau cand?..:D… 😕

    Răspunde

  10. Malli
    Noi 30, 2010 @ 22:26:10

    Nu, inca nu i-am scris Mosului. Cred ca tot ce imi doresc cu adevarat nu reprezinta lucruri materiale :). Si cum Mosu’ se ocupa doar de d’astea…

    Răspunde

  11. eu...
    Noi 30, 2010 @ 20:51:27

    Eu nu mai stiu adresa catre Mosu… de fapt nu mi-a raspuns niciodata 😛 😦

    Răspunde

  12. EvilEssence
    Noi 30, 2010 @ 20:43:29

    I-a scris Cuvinte Alese pentru mine. A cerut o bazuka. 😀 )))))

    Răspunde

  13. Trackback: Luminiţa de la capătul tunelului.. - Ziarul toateBlogurile.ro
  14. Mihaela
    Noi 30, 2010 @ 20:07:51

    Eu mi-aş dori o vacanţă prelungită la mare alături de el. Mai ales când e un ger de crapă pietrele pe afară sau un loc cât mai departe de casă.

    Răspunde

Lasă un răspuns

