Vin fiert&muzică&tu…

Încerc să-mi îmbăt gândurile cu un pahar de vin fiert,să le ameţesc.De ce privirea ta imi ramane atât de vie tipărita in minte?Vinul dulce imi aminteşte de dulceaţa săruturilor tale,caldura lui de imbraţişările tale,acum se împraştie prin tot trupul,fierbinte,rapid.Privirile tale fugitive mă ameţesc precum acest vin..offff..imi curgi prin vene ameţitor..

Mâine o sa merg acasă,o să încerc sî mă relaxez,dar in acelaţi timp să şi învăţ.Mă aşteaptă o săptămână extrem de dificilă.Până vineri trebuie să fac o recenzie-Pânza de paianjen,Cella Serghi,urmează un frumos proiect la economie,analiza de preţ a unui pachet de servicii turistice,a unui circuit de 7 zile în sudul Olteniei sii acum nu-mi amintesc totul.Tu eşti de vină,că mă îmbeţi,că mă ameţeşti cu parfumul tău dulce,cu gustul tău ce-mi excită papilele gustative…

De câteva ore ascult o melodie,de care nu mă pot sătura,la fel cum nici de tine nu ma pot sătura,de ochii tai în care mă îmbăt de fiecare dată când privesc…Vă las şi pe voi să vă bucuraţi de melodie,v-aş da si vin fiert,dar nu mai am….

Capitolul 2

Era uimitor cum un zâmbet te face să te simţi atât de bine.Am zâmbit tot personalului din aeroport,stewardeselor,tuturor probabil m-au crezut nebună,dar e atât de frumos să zâmbeşti,atât de dulce e senzaţia zâmbetului,atât de tare iţi bate inima.Tot ce trăisem până atunci părea atât de departe,cu o singura excepţi-Andrei.Gândul că l-am lăsat fară să-mi iau rămas bun de le el,fără să-l las să-mi mai sărute fruntea aşa cum îi era obiceiul,m-a întristat.Gândul mi-a fost întrerupt de o voce dulce,feminină „Doriţi ceva de băut?”am tresărit,şi am spus că nu doresc,deşi imi era puţin sete.
Mi-am dorit atât de mult să văd Anglia,mi-am dorit atât de mult să-mi revăd prietena incât acum părea ireal.În câteva ore mă aştepta la aeroport şi vom petrece din nou timpul împreună,vom pierde iar nopţile bârfind şi povestind tot ce s-a întâmplat cu noi până in momentul de faţa;probabil ne va trebui o luna întreagă să  povestim chiar totul,au trecut atâţia ani de când nu ne-am văzut.
Părea cu totul o alta lumea,cea în care intrasem;probabil eram mai atentă la detalii,mă trezisem din starea de visare şi eram orbită de lumea multicoloră ce se deschide dincolo de coşmarul în care eu am trăit 2 ani de zile,2 ani infernali.
Am ajuns cu bine la Londra,prietena mea ma aştepta la aeroport.

